Almeraturbo Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Velkommen skal du være. Du får legge ut noen bilder når du har fått bilen. Gti er en morsom bil med mye potensial. Gratulerer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Takk takk! Skal hente den i morgen ut på dagen, så da kommer det bilder om ikke så alt for lenge. Gleder meg som en liten unge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almeraturbo Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Regner med du har fått GTIen nå.. er du fornøyd? Noen store planer for denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by Almeraturbo Regner med du har fått GTIen nå.. er du fornøyd? Noen store planer for denne bilen? Ja, henta den på torsdag. Er veldig fornøyd med bilen. I dag har jeg trekt kabler til stereo og har igjen litt småtteri. Skal vaske og polere den i morgen så da kommer det bilder i da. Har ikke så veldig store planer fremover. Kommer hviteblinklys og K&N-filter om ikke så alt for lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid85 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Jeg er også eier av en Almera:) Men er jeg eneste som har N16? Har planer om å sette i nytt luftfilter nå.. Noen som har peil på åssen luftfilter som passer i N16? Sliter litt med å finne noe.. Bilder kommer :) Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 http://www.smithys-place.co.uk tror jeg har. ellers kan dere alle sjekke ut http://www.almeraownersclub.com forumet for almera eiere ;) (n15,n16) :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg