Gå til innhold

Utlendinger kontra nordmenn

Ranger emnet

Otto von Bismarck

Er du av den oppfatning at nordmenn flest er inneslutta egoister?  

42 stemmer

1. 1. Er du av den oppfatning at nordmenn flest er inneslutta egoister?

• Jøss da!
      13
    • Pøh!
      15
    • Kunne ikke interessert meg mindre!
      14

Anbefalte innlegg

Fikk bensinstopp i dag, jeg. 40 meter unna bensinstasjonen.

Ved bensinstasjonen sto fire stykker og fylte mens en sto og ventet. Jeg forklarte dem problemet en etter en, men ikke én viste særlig interesse for å bidra med hjelp.

Unntatt en smørblid fremmedkulturell med Honda CRV (4WD). Han tauet meg helt frem til pumpene.

Jeg skjems over nordmenn fra før, så dette gjør ikke saken bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som bor i Asker vet hvor Jet-stasjonen er lokalisert, og du bør vite meget godt hvor bra vær vi ble beriket med i dag. Forestill deg at du får nødstopp akkurat ved innkjøringen.

Hvis du i det hele tatt hadde forsøkt å dytte den ville det garantert ha resultert i at samtlige tannstumper hadde sitti fast i bagasjelokket til langt utpå våren. Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg sier ellers takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott eksempel dette..

Alle utlendinger er faen ikke sånne rabagaster som bare gjør fanskap og "bor på norge"...

Nordmenn i seg selv kan være alt for sjølgode og selvopptatte.

"Pssh, det er vel ikke mitt problem, jeg har det travelt. Må jo hjem å rydde litt før kona kommer"

Men, alle nordmenn er jo ikke sånn heller da..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er masse ålreite "utlendinger"..

Det er hovedsaklig i Oslo det er et konkret problem, og det kommer av åpenbare årsaker - det sier seg selv at hvis det er hele bydeler som stort sett består av utlendinger, og hele skoler der nordmenn er i mindretall, så vil man få svært liten grad av integrering, og svært stor grad av segregering.

Når man da har bander med kriminelle folk, som tilfeldigvis er utlendinger, bør man anpasse både kriminal- og asyl-politikken etter dette.

Problemet kunne lett vært unngått, hvis man f ex hadde fordelt folk som innvandret litt rundt om i det ganske land - ja for tenk, det går faktisk an å kreve noe av en innvandrer.

Hvis man frykter for sitt liv og derfor må få lov til å få asyl, og dette ikke er BLANK løgn, så bør man kunne leve med å bo i Båtsfjord, det er IKKE en menneskerett å bo i Oslo! Det er jo en hel masse nordmenn som er helt fornøyde med å bo i Båtsfjord.

I det store og det hele er det svært lite vi kan skylde på innvandrerne for, det er stort sett vår feil alt sammen. Det er tross alt vi som har et inkompetent og naivistisk rettvesen, det er vi som velger udugelige politikere inn på tinget, og det er vi som godtar tingenes tilstand.

Vi lever jo rett og slett med skygger foran øya, vi sitter her og tror at vi har det så bra at vi ikke kan forlange å få det bedre. Vi sitter her og oppfører oss som om det er urimelig å nekte kriminelle opphold i landet, det er jo ikke det. Det gjør ikke meg til rasist at jeg forventer at så skjer, fordi det er ikke basert på rase, religion eller etnisk opprinnelse, det er basert på tanken om at jo færre kriminelle jo bedre - og derfor bør man utvise de kriminelle man har anledning til å utvise.

Det er rett og slett slik at alle nordmenn burde gå i seg selv, for det er faktisk ikke innvandrerne sin feil - vi kan skylde oss sjøl.

Vi er så redde for å bli kalt rasister at vi ikke tør å gjøre noe med konkrete problemer.

Folk i Norge er rett og slett redde for forandring, de er redde for å stikke ut hodet og ta ansvar. Fordi det har vi lært at er farlig.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som klager på utlendinger burde flytte ut av oslo... Og klager dere fremdeles har dere ingen grunn til å klage.. Noen steder er det jo faktisk KULT å være rassist.. haha.

Men seriøst.. NORDMENN ER NOEN DRITTSEKKER... det gjenspeiles tydelig i trafikkbildet. Man skal ha minst mulig med ukjente å gjøre, og for all del ikke gi inntrykk av å være bedre enn noen andre.. molbolandet og janteloven.

Hadde det vært i sydlige strøk hadde hele pilsegjengen fra pup'en over gaten løpt til for å dytte..

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

Men seriøst.. NORDMENN ER NOEN DRITTSEKKER... det gjenspeiles tydelig i trafikkbildet.

I de fleste tilfellene når noen kjører som om de var multihandicappede, så er det en eldre nordmann i BMW 5-serie, Mercedes, eller en slik familie-turist i japansk stasjonsvogn.

Hvis det er en utlending, er det som regel en taxisjåfør, og når det gjelder taxi-toskene er de norske MINST like ille.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å kom igjen nå! snakk dritt om deres eget folk! makan til kjøtthuer a gitt! snakk om idioti a gitt! dere burde selv ta dere i nakken! jeg mener, hvordan skal det går når folk begynner å hakke på sine egne? kans vi i norge skal deles også!? de for og de imot! det hadde vært no, litt sånne katol irland ting hadde gjort seg? jeg er bare skuffet og oppgitt over dere som SELV er norske og SELV snakker dritt om deres eget folk! skam dere!!

er du norsk så er du norsk! litt patrioter er vi vel i norge også?

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider