Gå til innhold

Utlendinger kontra nordmenn

Ranger emnet

Otto von Bismarck

Er du av den oppfatning at nordmenn flest er inneslutta egoister?  

42 stemmer

1. 1. Er du av den oppfatning at nordmenn flest er inneslutta egoister?

• Jøss da!
      13
    • Pøh!
      15
    • Kunne ikke interessert meg mindre!
      14

Anbefalte innlegg

Hei.

Er ikke noen rassist, men mener vi har alle typer folk i alle varianter i dette landet.

Men bensintom 40 meter fra en stasjon ! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Det er jo helt hjernedødt !!!!drunk drunk

Hva er det du mangler? Penger, eller tankmåler? (-bilen bruker like mye bensin selvom du kjører tanken helt tom mellom hver fylling...)

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

å kom igjen nå! snakk dritt om deres eget folk! makan til kjøtthuer a gitt! snakk om idioti a gitt! dere burde selv ta dere i nakken! jeg mener, hvordan skal det går når folk begynner å hakke på sine egne? kans vi i norge skal deles også!? de for og de imot! det hadde vært no, litt sånne katol irland ting hadde gjort seg? jeg er bare skuffet og oppgitt over dere som SELV er norske og SELV snakker dritt om deres eget folk! skam dere!!

er du norsk så er du norsk! litt patrioter er vi vel i norge også?

Sitt eget folk? Du høres nesten ut som en herremann som hadde sin storhetstid for rundt 60 år siden..

Man må straffe de kriminelle, samme hvilken farge!

Det er desverre en del innvandrere som ødelegger inntrykket ved å være kriminelle.. Kan ikke dra alle over en kam.

Men jeg tror nok at de fleste innvandrere er mer åpne og hjelpsomme enn nordmenn flest.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

å kom igjen nå! snakk dritt om deres eget folk! makan til kjøtthuer a gitt! snakk om idioti a gitt! dere burde selv ta dere i nakken! jeg mener, hvordan skal det går når folk begynner å hakke på sine egne? kans vi i norge skal deles også!? de for og de imot! det hadde vært no, litt sånne katol irland ting hadde gjort seg? jeg er bare skuffet og oppgitt over dere som SELV er norske og SELV snakker dritt om deres eget folk! skam dere!!

er du norsk så er du norsk! litt patrioter er vi vel i norge også?

Jeg er faktisk drittsekk i trafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Du som bor i Asker vet hvor Jet-stasjonen er lokalisert, og du bør vite meget godt hvor bra vær vi ble beriket med i dag. Forestill deg at du får nødstopp akkurat ved innkjøringen.

Hvis du i det hele tatt hadde forsøkt å dytte den ville det garantert ha resultert i at samtlige tannstumper hadde sitti fast i bagasjelokket til langt utpå våren. Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg sier ellers takk.

OK da.

Asker-folk er ikke de mest hjelpsomme akkuratt. Syns folk blir hyggligere og mer hjelpsomme jo lenger ut på bygda man kommer!

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Hei.

Er ikke noen rassist, men mener vi har alle typer folk i alle varianter i dette landet.

Men bensintom 40 meter fra en stasjon ! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Det er jo helt hjernedødt !!!!drunk drunk

Hva er det du mangler? Penger, eller tankmåler? (-bilen bruker like mye bensin selvom du kjører tanken helt tom mellom hver fylling...)

Hjernedødt er å stoppe for bensin når en kjører fra en stasjon. Jeg synes det var godt beregnet å få stopp bare førti meter før en stasjon. Kulden har imidlertid skylden i og med at det øker forbruket ved kaldstart. For hadde dette vært om sommeren, så hadde jeg fått stopp akkurat ved pumpa. Så det er bare snakk om å tilpasse seg årstidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider