Rockford Seat Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Er det noen som har noen videoer med noen trimmede Lancia Delta HF Integrale ?? Gjerne EVO III utgaven. Vil ha ! Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Er det noen som har noen videoer med noen trimmede Lancia Delta HF Integrale ?? Gjerne EVO III utgaven. Vil ha ! http://aclown.net/filmer/aghini.mpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 deilig bil. mmm. gleder meg til jeg eier en sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acoustic Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Er det noen som har noen videoer med noen trimmede Lancia Delta HF Integrale ?? Gjerne EVO III utgaven. Vil ha ! Ingenting som heter EVO III. Aldeles fete biler forresten! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Acoustic Ingenting som heter EVO III. Aldeles fete biler forresten! :) Det er vel det... ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro1380461448 Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Danna Det er vel det... ? Nei. Den som ofte blir kalt for EVO III er en EVO II 16v med kat. Siter Speed does not kill, but lack of judgement does. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Jævlig pene biler det der. Kunne egentlig tenkt meg en selv, men litt usikker på driftssikkerheten. Og interiøret er ikke akkurat pent i mine øyne. Og det er desverre der man vanligvis tilbringer mest tid. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Øyvind.H Jævlig pene biler det der. Kunne egentlig tenkt meg en selv, men litt usikker på driftssikkerheten. Og interiøret er ikke akkurat pent i mine øyne. Og det er desverre der man vanligvis tilbringer mest tid. driftsikkerheten er faktisk bedre enn hva folk skal ha det til! og interiøret er deilig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Evoene er FETE! Drift sikkerhet?. vel. hva skal jeg si. er forsåvidt som på alle andre biler til du begynner å trimme... Interiøret synes jeg selv er jævli tragisk.... men det er vel kun på de her 8v osv.?... De virkelig dyre evoene har vel skinn og recaro interiør... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Tape-R Evoene er FETE! Drift sikkerhet?. vel. hva skal jeg si. er forsåvidt som på alle andre biler til du begynner å trimme... Interiøret synes jeg selv er jævli tragisk.... men det er vel kun på de her 8v osv.?... De virkelig dyre evoene har vel skinn og recaro interiør... alle integralene har recaro stoler. interiøret er vel likt på alle modellene stort sett, untatt skinn osv som du nevnte! jeg har muligens en på vei til våren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redrum Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 evo 3 er vel den med d store luft intaket på panseret og litt breiere skjermer? sjekka litt rundt d tidligere så d så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acoustic Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by redrum evo 3 er vel den med d store luft intaket på panseret og litt breiere skjermer? sjekka litt rundt d tidligere så d så Som det ble skrevet tidligere er det ingenting som heter EVO3. Alle evo versjonene ( 1 og 2 ), har bredere skjermer og mer lufting på panseret. EVO3 er bare en uoffisiell betegnelse på EVO2 med katalysator, som var den siste av den typen delta som ble produsert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by Integrale driftsikkerheten er faktisk bedre enn hva folk skal ha det til! og interiøret er deilig :D HAHAHA!!!! Ikke få meg til å le meg ihjæl.......en kompis av meg har en Integrale Evo 1 og den er ALLTID noe trøbbel med. Han er dritt lei hele bilen Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Audi quattro turbo HAHAHA!!!! Ikke få meg til å le meg ihjæl.......en kompis av meg har en Integrale Evo 1 og den er ALLTID noe trøbbel med. Han er dritt lei hele bilen javel da har han vært uheldig med kjøpet.. ikke le deg ihjæl da, det hadde jo vært synd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Integrale javel da har han vært uheldig med kjøpet.. ikke le deg ihjæl da, det hadde jo vært synd.. Ikke til å stikke under en stol at Lancia Integrale ikke er akkurat plaget med drifts-sikkerhet og kvalitet. Hans bil er en Evo I mener jeg på og en av svært få i Norge,tannstangen er gåen (lekker som en sil),har hatt litt problemer med motoren,karosseriet har faktisk begynt å sprekke!!!!!!! A-stolpen og C-stolpen har begynt å sprekke akkurat i skjøten (holdt på å få sjokk når jeg så det) og ja bilen er IKKE rammeskjøtet eller ombygd. Men du verden,den går godt (cirka 300 hk og Gruppe N girkasse) Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg