mistercartman Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Høres ut som et pent behandlet eksemplar :) Hadde ikke kjøpt den bilen i utgangspunktet om jeg var han. Blir nok ikke en slik på meg, men faen jeg skulle ønske jeg hadde hatt råd til å ha en sånn som bil nr. 2. Snart gidder jeg ikke studere mer! Vil ha penger! Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Ikke til å stikke under en stol at Lancia Integrale ikke er akkurat plaget med drifts-sikkerhet og kvalitet. Hans bil er en Evo I mener jeg på og en av svært få i Norge,tannstangen er gåen (lekker som en sil),har hatt litt problemer med motoren,karosseriet har faktisk begynt å sprekke!!!!!!! A-stolpen og C-stolpen har begynt å sprekke akkurat i skjøten (holdt på å få sjokk når jeg så det) og ja bilen er IKKE rammeskjøtet eller ombygd. Men du verden,den går godt (cirka 300 hk og Gruppe N girkasse) Det er jo ikke til å stikke under en stol at de er myke i karosseriet og sprekker der som du nevner,men det finnes jo bur til bilene og forsterkninger og vips så er det en helt annen bil,og dessuten er det en bil som skriker etter og bli kjørt hart og det er vel de fleste av gralene i norge.det er en gammel bil og ting vil ryke,det gjør det på andre biler også.har man en lancia og tar vare på den så byr den ikke på noe mer problemer enn andre biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg