MAGUN Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 går den i Notodden?? Har hørt rykter om det. Kan noen bekrefte eller avkrefte det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 er det ikke han der XXX som har den? Lillestrøm det.. Den er det jo en film av.. MrHappy kvelte den ;) (Vi legger ikke ut fulle navn på folk ;) ... boXer ) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Har du sett en sort, grom Supra i Notodden? Fortell mer! Jeg bor jo like ved (15min rally over fjellet), og her er det bare 240r! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Han som hadde den sorte BMW 730 har kjøpt seg Supra. Jeg har sett den selv men jeg kan faen ikke huske hvilken farge det var. BMW`en står forresten tilsalgs i motorbørsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Artig! Jeg har nemlig bare sett én tøff babe her siden jeg fløtta hit, og det var en Acura NSX som stod parkert på skolen. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Ta deg en tur til Notodden på Fredag og Lørdags kvelden så ser du sikkert noe rått. Notodden folka er gærne! (Bø-folka også vel) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Litt FOR gærne nesten ;) Regner med de har det gøy i en viss sving nå med traktorgreine deres...(les: 240) :D:D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by Jonte er det ikke han der XXX som har den? Lillestrøm det.. Den er det jo en film av.. MrHappy kvelte den ;) (Vi legger ikke ut fulle navn på folk ;) ... boXer ) HVA? Har Triple X (alias Vin Diesel) flytta til norge og skaffet seg Supra? :D Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Syntes å høre noe om Moss jeg? Er ikke sikker da ,,, Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Den gamle sorte supra'en til supramannen går i Lillestrøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere Artig! Jeg har nemlig bare sett én tøff babe her siden jeg fløtta hit, og det var en Acura NSX som stod parkert på skolen. Hmm..Sikker på at d var en Acura NSX ?! Sikker på at d du så ikke var en helt vanlig NSX...Har aldri hørt no prat om verken her, eller på Club Honda forumet om at d er en Acura NSX i Norge... Supramannen's gamle Supra går i Lillestrøm\Strømmen området..har sett den flere ganger..har lydopptak av den på tlf'en min :D :D :D :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Det var A både på panseret, og på styret inni bilen stod det Acura. Regn med at jeg er like overraska som deg! Dessuten stod jeg og studerte den jævla lenge, folk trudde sikkert jeg skulle bøffe den. Stakkar'n var veeeeldig skitten foran :( Men fakta, det var en norsk registrert Acura NSX. Jeg har IKKE tatt feil, merk mine ord :) Du tror kanskje ikke på meg men...digitalkamera er no dritt :rolleyes: Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Ok...Da skjønner jeg..greit nok, d finnes ratt med Acura merket, og man kan jo kjøpe Acura merket og sette på panseret...Har folk så lite å bruke pengene på, så fortjener de ikke N'en i NSX en gang..Hehe...Liten og artig bil d der ;D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 haha, det var originale acura felger også jo, hehe :D Her er tråden jeg slang ut samma dag som jeg så den: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=2671&highlight=acura Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Men altså, for all del, jeg skal ikke leke en liten unge og skrive masse rør fordi jeg MÅ ha rett. Men en ting er sikkert, jeg finner det veldig rart at noen ville kjøpt en Honda NSX, for så å klistre på A merke foran, kjøpe Acura ratt og Acura felger + automat og mph-speedo :D (ikke at en Honda ikke kan ha automat og mph da, men du tok vel poenget :)) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg