hansa Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Kjøpte meg en golf 3 i dag, å blei huka inn på biltilsynet tvært! :P Greit nok det... De syntes bilen var den peneste golfen de hadde sett :O Har lesjöfors 60mm senkesett og koni dempere, og mangler forspenn i fjærene... De er løse. Hva kan jeg gjøre for å få de til å sitte fast? flere/større gummiputer? Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Da må du ha kortere dempere. Eller så må du jukse dette til på en annen måte ... Har hørt snakk om å gjenge opp lenger nedover på demperen å kappe av den ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by hansa Kjøpte meg en golf 3 i dag, å blei huka inn på biltilsynet tvært! :P Greit nok det... De syntes bilen var den peneste golfen de hadde sett :O Har lesjöfors 60mm senkesett og koni dempere, og mangler forspenn i fjærene... De er løse. Hva kan jeg gjøre for å få de til å sitte fast? flere/større gummiputer? da har de ikke sett min enda ;) sleng opp noen bilder av golfen her da!! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 har fått av de bak nå å skal få drei av og gjenga opp 2cm mere på stanga. prøvde å sette på en metallhylse, men da blir demperen løs i toppen... Satser på at det er likedan framme. Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg