Mouh Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 er det noen som vet hvor man kan leie en garasje for eks over vinteren? jeg hadde hatt litt lyst til å skaffe meg en vinterbil, og sette Corra i garasje for vinteren slik at jeg kan skru på den over vinteren. Men jeg finner ikke noe sted der de leier ut garasje (mulig det bare er jeg som leter på feil sted) i første omgang så er jeg nyskjærrig på priser og slik. Dette er jo bare en tanke ikke sikkert at det lar seg gjøre, det er jo ikke alltid man har kroenen med seg :rolleyes: *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Jeg leier sammen med 2 kompisser et 100 kvm verksted (Eks tectylverksted) utenfor lillestrøm, inkludert strøm, til 4 000,- i mnd... Fant ut omd et gjennom noen venner... Hørte at de skulle leie ut et veksted i sentrum av lillestrøm og ca 110 kvm til 3500 eller noe, men det var kun leie 1 1/2 år pga bygget skulle rives... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg