Gå til innhold

Alpine vs Focal....

Ranger emnet

Dimnar

Anbefalte innlegg

Sier ikke at det nødvendigvis er noe galt med dem, bare at det finnes spillere som er bedre..

Men noen liker Alpine, noen liker annet, sånn er det bare, er en diskusjon jeg forøvrig ikke gidder å ta så langt.

Folk får jo tro det de sjøl vil :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

Må desverre si at du tar feil..

For 10-15 år siden var dette riktig, men slik er det altså ikke nå lenger :)

Vel, selvom de ser ut som de samme spillerene fra 10-15 år siden, har ikke dette en drit å si. Det er lyden som er viktig. Ikke hvordan de ser ut. Og om man syntes et romskip ser bra ut vær så god:p

Uansett, jeg vil gjerne vite hva du syntes er dårlig med de og evnt. hva som er bedre:p

Btw. Alpine F#1 Status CD-spilleren til 30000,- elns. går for å være verdens beste spiller:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oleoleole

Vel, selvom de ser ut som de samme spillerene fra 10-15 år siden, har ikke dette en drit å si. Det er lyden som er viktig. Ikke hvordan de ser ut. Og om man syntes et romskip ser bra ut vær så god:p

Uansett, jeg vil gjerne vite hva du syntes er dårlig med de og evnt. hva som er bedre:p

Btw. Alpine F#1 Status CD-spilleren til 30000,- elns. går for å være verdens beste spiller:p

Kunne sagt noe her, men jeg velger å la være, som sagt, det ville blitt en diskusjon som aldri hadde blitt ferdig :)

Og hvem sier at det er verdens beste spiller? Alpine selv?

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

Kunne sagt noe her, men jeg velger å la være, som sagt, det ville blitt en diskusjon som aldri hadde blitt ferdig :)

Og hvem sier at det er verdens beste spiller? Alpine selv?

Uansett, i forhold til pris får man akkurat hva man betaler for når det gjelder alpine headunits, enkelt og greit:p

Alle som har testen den spilleren, har ikke hørt noe bedre. De vinner den ene testen etter den andre. som den er med i. Kan desverre ikke ramse opp noe for øyeblikket, men er det noen som har testet kommer de som regel opp på alpine-sidene. Men de som jeg så på de gamle sidene virker å ha blitt tatt vekk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, i forhold til pris får man akkurat hva man betaler for når det gjelder alpine headunits, enkelt og greit:p

Og det samme gjelder pioneer, bare at pioneer har etter det jeg kan se bedre priser for fler funksjoner eller samme funksjoner.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Kugalskap fra Fredrikstad.Etter å ha lest dine topics ser

det ut som du har fått denne sykdommen.Jeg tror neppe du har hørt noe fra FOCAL.

FOCAL = WINNING OFF THE YEAR,thats it.

Dyrt er det.Men det er det vært.Må ha det bare må ha det.

Mange går fra FOCAL til noe annet men de kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på prisen?Kan jo hende andre produsenter kan lage en like bra, om ikke bedre, kanskje dårligere spiller dersom de legger i såpass at den blir kostenes 30,000,- .. Gitt det en tanke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by focal

Kjære Kugalskap fra Fredrikstad.Etter å ha lest dine topics ser

det ut som du har fått denne sykdommen.Jeg tror neppe du har hørt noe fra FOCAL.

FOCAL = WINNING OFF THE YEAR,thats it.

Dyrt er det.Men det er det vært.Må ha det bare må ha det.

Mange går fra FOCAL til noe annet men de kommer tilbake.

Joda, har et par kammerater som har kjøpt seg focal, meget bra lyd i de. Men jeg syntes diskanten er litt væl skarp og jævlig. Det stikker i ørene. "Mange går fra ditt men kommer tilbake til datt" kan man si om stort sett alle merker:p Men det jeg misliker mest med Focal er den forbannades 11" og 13" elementer, det er helt fransk å gjøre noe slik. Teit!

Originally posted by sirsnare

Hvis du ser på prisen?Kan jo hende andre produsenter kan lage en like bra, om ikke bedre, kanskje dårligere spiller dersom de legger i såpass at den blir kostenes 30,000,- .. Gitt det en tanke?

Jeg bare dro frem et eksempel på at de har laget den beste CD-spilleren. Uansett, jeg har vært borte i mange CD-spillere og Alpine har det man trenger av funksjoner uten loss av lydkvalitet.

Men uansett, lyd-smak er som bak og er egentlig ubrukelig å diskutere. Ingenting er bedre enn å bare høre på ting, og evnt. kjøpe det etterpå:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hillmeister

Er det noen her til lands som har klart/klarer å bruke dette systemet fullt ut...??

Joda...denne gjør nok det :D

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=4084

Til salgs er den også :)

Originally posted by Hillmeister

Kjøp det du syns høres best ut sjøl du Dimnar, er du som skal bli fornøyd !

Amen! :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider