Granada Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Åssen burde jeg på best mulig måte fikse en gummispoiler som har en svær sprekk? Ser jo ikke noe pent ut og ser ut som den kanskje kommer til å sprekke videre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Granada Åssen burde jeg på best mulig måte fikse en gummispoiler som har en svær sprekk? Ser jo ikke noe pent ut og ser ut som den kanskje kommer til å sprekke videre... Hvordan er det sprukket? Ta et bilde av det! Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Den er liksom sprukket midt på.. 5 cm lang sprekk eller.noe.. Kan desverre ikke få tatt noe bilde av det.. Gummien har bare helt enkelt å greit sprekt. Spoilern er ganske bøyd også, så jeg går utifra at det er noen som har sitti på den eller.noe en gang. Ingen som har en anelse om åssen man fikser sprukken gummi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTaf Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 myk sort gummi? fyll sprekken med sort sicaflex, sett press på, kutt bort det som tyter ut med en tapetkniv når det er tørt. ps; gir ikke akkurat perfekt finish, men funker bra Siter Image is nothing, boost is everything! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg