Gå til innhold

FILM: Syrehue @ Rudskogen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Asim

aaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahah :D lol

i begynnelsen ser det ut som om han prøver å starte en gressklipper... hahah det er sikkert den ny hippe danse...

Do the lawnmower starter... one time.. aha aha... do the lawnmower.. aha aha... :D

hahhahahahahahahaahahhahahhahahahaaaahhahahah

LOL

:cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain:

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til å ta seg en tur på trance\house\techno party, eventuelt et utested som spiller slik musikk ..så ser man slikt ganske ofte. Det er ihvertfall ikke første gang jeg ser noen slå seg løs på den måten :) Selv om han tydeligvis er i sin egen verden, så skal man ikke automatisk tro at han har tatt noe dop. Musikk kan faktisk gjøre slikt med mennesker ;)

96' Nissan Almera 1.6 SR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var alt han dansa der... det fikk vi på film.. han stoppet etter dette å gikk å satte seg;)...

Så jeg har ikke mer av han..

Men jeg må le hver gang jeg ser det klippet;).. Mye mer morsomt å se det faktisk LIVE!!..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår