Breisladdern Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by n3c-kjekk med respekt for seg selv, nei nå får dere slappe av. kos. it`s all in the culture of raving ;) ja ok, folk har forsjellig musikk smak og sånt.. Men men.. Akkurat det showet han viste fram tror jeg ikke jeg ville trått til med i edru tilstand.. ikke sørpe dritings heller for den saks skyld.. O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Jeg er sikker på at jeg så Mr. Syrehue (eller ligner noe j*vlig) på Nøstet i Bergen på torsdag. Noen som har funnet ut hvem han er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Mr. Syrehue har jo blitt verdenskjent:) THIS GUY IS FUCKED UP AND IS A FAG '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeR Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Mr.Syrehue er vel blitt mere kjent en Nordlenning`en med vaskemaskina. FACAS!! *-98 Dodge Durango 5.2 V8 Magnum *-92 Honda Civic EG8 *-88 Honda Civic EC9(Savner den...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by TypeR Mr.Syrehue er vel blitt mere kjent en Nordlenning`en med vaskemaskina. Det skal jeg _LOVE_ deg. Heheh. Litt festlig at noe jeg har filmet har blitt så kjent. Mr. T Productions ;) Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Hehe, For å få syrehue som mms kan du sende KOMP 28866 til 1938 Det koster 15,- Hehe ;) Dette er morsomt :p Hilsen Mr. T Productions. Ikke glem http://www.home.no/dat/film Dette er hele filmen fra Rudskogen 8-11 juli 2004 Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Lættis! Linken din funka dårlig btw -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by ZpiFF Lættis! Linken din funka dårlig btw HEHE ja, den gjør det. For det er totalt feil. Men sånt skjer når man skriver i søvne. Den er http://www.bjorndal.net/dat/film Det er den riktige ;) Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Hva synes dere om avatar'n min da? Hehe. Kjeda meg litt i dag... PS: http://www.bjorndal.net/dat/film Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA. Asim den du lagde ble DRIIIIIIIIIIIT RÅ. lol lol lol lol lol lol lol Kongesang. Hehehe. vet du hva de sier i starten av sangen? "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Når vi er inne på disse feite danserne, her er en feet fyr ved bassenget vårt i Tyrkia. sjekke de moves'ene :P Dancemaniac :cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by Mk2-16v KONGE lol Legg merke til han karen i bakgrunnen som kødder med "starte gressklipper" move't ved ca. 12sec. ;) det er kompisen min som står bak der!!! LOL OMFG!! * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Stemmer at det er The Crow - What Ya Lookin' At ja.. den slo vel igjennom blandt oss her i nord da Angy Dee slang den på La Pequeñita albumet.. har mange gode gamle minner med de sakene der.. Men over til denne karen: Han rocker bra (sorry div bilkarer - det heter ikke "techno dans" eller noe sånnt, hvis dere ikke vil si rocker får dere si "tar av"), og han har veldig bra hastighet, men det hele blir noe "krøkkete".. Jeg gjør samme shovet, bare litt mer smooth.. og legger til noe rare hopp hehe :) Seriøst, det er få ting som er mer morro enn å se andre sjokkerte tryner som følge av egne handlinger, vi gjør sånn her hele tiden, gjerne på en bensinstasjon eller noe litt utenfor de mest sentrale strøk hehe.. Og ang. det med å være speeda, vi holder ut i 8 timer i amster, og det UTEN noen som helst kjemikalier. Man blir sykt sliten, men det går ann hvis man vil! Respect Syrre - Syr®ehue - Surrehue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 http://home.no.net/afenost/raversaredumb.mpg 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by afen http://home.no.net/afenost/raversaredumb.mpg haha.. drit bra;) -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg