Gå til innhold

VAG-COM: diagnose på laptop

Ranger emnet

eivindw

Anbefalte innlegg

• 3 years later...
  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

genialt!

hakke lest noe særlig om dette, men er det sånn at man kobler kabelen fra midtkonsollen til en laptop eller hvilken som helst data?

og så får man masse opplysninger når man kjører?

genialt!

Yepp, kan lese av feilkoder og programmere ting på bilen osv.

Kjekt å ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Kan jeg tippe på at han som fant kabel til 349,- egentlig fant den til 349$ ? Det fant i alle fall jeg og... på Ross-Tech sine sider :)

Men om det virkelig er 349,- et sted så er jeg rimelig ivrig på en link jeg også :o)

Audi A6 1.8TQ 1998

Audi A6 1.8T 1998 - Til salgs!!

Audi A4 1.8 1997 - solgt

Audi 80 1.8E 1987 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg tippe på at han som fant kabel til 349,- egentlig fant den til 349$ ? Det fant i alle fall jeg og... på Ross-Tech sine sider :)

Men om det virkelig er 349,- et sted så er jeg rimelig ivrig på en link jeg også :o)

For å svare litt på dette...

Jeg kjøpte min fra en kar i Sverige, han har denne websiden:

http://www.vag-com.se

Ellers er det også en norsk distributør:

http://www.bilkompetanse.no/

Tror svensken er ganske mye billigere. Jeg overførte penger rett til hans konto, 2 dager etter mottok jeg kabelen min :-)

Den svenske siden opererer med priser fra SEK 2900,- til SEK 5625,- .. Så 349 vet jeg ikke hvor kommer fra.. qxl/ebay kanskje?

- 2006 mod. Ford S-Max Trend
- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv
- 2002 mod. Opel Astra G Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...