Gå til innhold

Bilder av C4

Ranger emnet

Cozzie

Anbefalte innlegg

audi101.jpg

Tenkte jeg skulle legge ut bilder av min C4 :) ... Ikke se på de altfor røde tromlene, forresten noen som vet om det er enkelt og bygge om til skiver? F.eks fra en 2,3 eller en nyere C4?

audi103.jpg

audi_emblem.jpg

Måtte bare se hvordan bilen ble uten emblem :D ... Hva synes dere? Litt uvant hvertfall...

- VW Passat TDI Highline - 01

- VW Passat TDI - 96

x Audi 100 2,0E - 91 <- Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hola Tigergutt :D

Pen C4 du hadde der, men det var vanskelig å ikke legge merke til Porschebremsene dine bak ;) hihi.. vet ikke hvordan det er å bygge om til bremseskiver bak, men det skulle vel ikke være umulig :)

Syns grillen er fin slik jeg, men du har feile øyelokk :D Syns den som går langs oversiden av lyktene er penere.

Noen grøftelykter gjør seg og thumpsup

Hvilke felger/dekk har du?

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene er av type BSA StreetXtreme, dekk 225/40-18 ... Grøftelys står på lista over 'må ha' :cool: Første prioritet nå er og få på 1000metringene før det blir mørkere og få montert anlegg i bilen. Får ta resten når pengene dukker opp :rolleyes:

Personlig liker jeg og den andre typen øyelokk bedre, men tidligere eier hadde allerede satt på disse da jeg kjøpte den, samt senka og hvite blinkers på side. Org. hvit foran og org. rød bak :)

- VW Passat TDI - 96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by one

tigergutten: skaff deg en topp+ fra Audi 80 2.0 16v competition så får du plutselig 140hk :)

Hmmm, tror jeg må lete litt etter en krasjet Audi 80 2.0 16v - får jo mer for pengene med og bytte topp med tilbehør enn og bytte kam, effektanlegg og chip. :) Men det "må" man jo bare også ha. Da burde det jo være mulig og få bortimot 170 gamp i kjærra!?

- VW Passat TDI - 96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...