Gå til innhold

Har ikke folket fantasi eller??

Ranger emnet

Mr.X

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mr.X

banetreff, bil treff, denne ble brukt i fjor "bil på bane", nordic treff, sörlands treff, trönder treff, er det så tungt og finne på noe ???

Bil på bane ble brukt noen ganger i 2001 og 2002 mener jeg. Det ble bare noen ganger, da det, tross mye annonsering, knapt kom en kjeft. Arrangørene ble ganske fort lei av å betale 20 000 for å leie bane og få inn tilsammen 7-8000 ...

Siste gangen var på vaaler, og der var det knallvær, mens i Oslo, der de fleste var ventet å komme fra, var det snø, så folk trodde vel det var snø på vaaler også.

sto i tårnet, jeg. Var heldigvis ikke med og delte underskuddet.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yoneck

Bil på bane ble brukt noen ganger i 2001 og 2002 mener jeg. Det ble bare noen ganger, da det, tross mye annonsering, knapt kom en kjeft. Arrangørene ble ganske fort lei av å betale 20 000 for å leie bane og få inn tilsammen 7-8000 ...

Siste gangen var på vaaler, og der var det knallvær, mens i Oslo, der de fleste var ventet å komme fra, var det snø, så folk trodde vel det var snø på vaaler også.

sto i tårnet, jeg. Var heldigvis ikke med og delte underskuddet.

Var på det siste men fikk bare svart flagg hele tiden..

Kjörte en blå vectra

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

Var på det siste men fikk bare svart flagg hele tiden..

Kjörte en blå vectra

Kanke huske det, men da var det sikkert en grunn for det. Han som sto som ansvarlig var litt overnervøs, og svart-/gulflaggene hang litt for løst. Uansett hadde vi et ansvar for at det ikke gikk over grensene, noe det har lett for å gjøre på slike tilstelninger.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ser hvor lite fantasi folk har med å style bilen sin, så syns jeg ikke du kan vente deg noe mer.

"Alle" blar opp i en katalog, bestiller ett komplett kit de ser bilde av, 40mm senking, og max 8x18" hjul. Så er det off til nærmeste treff for å klappe hverandre på ryggen om hvor fett det er at de også har gjort det samme som alle andre.

Eller så har man sett en bil på film, og skal bygge maken.

Skikkelig orginalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Efini

Blir jo det samme å bruke LAN og å bruke Gatebil.

Gatebil antyder jo bare at det er et treff for gatebiler..

Ironien i det er jo at en god del av bilene som kjører på banen ikke er "gatebiler" da en gatebil etter min mening skal ha skilter (ikke røde skilter)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider