boXer Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Så en plakat på Akers Mic her om dagen fra et Bilspill som så jævli kult ut. Trur spillet kommer 29.november på PS2 bare. Her er hjemmesiden til dette spillet.... Ser ut som en slangs blanding av Gran Turismo (med bare japsebiler) og Japansk anime :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Få det på PC, så skal jeg laste ned :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 RÅTT!! Gjett om jeg skal ha det der når jeg får PS2 da :D :D Litt info om spillet på Play.com PS: Play er en sinnsyk sjappe med tanke på DVDer (prisene er utrolige), MEN det går ikke an å få spelt PS2 spella man får kjøpt der, på en "norsk" PS2. Bare sier ifra, i tilfelle noen skulle finne på å bestille spillet. Da må du isåfall ha en "chippa" PS2. Egentlig jævla synd...for PS2 spella er knallbillige også. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Mer på AkersMic Får mye ros dette spillet gitt. Ser knallgøy ut. Spesielt for oss som liker japanske biler :D Og her får dere link til Game Critics Award: Best of E3 2002 kåringa, jeg trenger vel egentlig ikke å informere mer om dette spillet nå. Beste racing-spill, foran Colin McRae 3 :D Det må jo bare være rått? Står litt om Doom damen...her får dere hvertfall se at jeg ikke juger, hehe :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg