70c Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Her er mitt bidrag: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Fler enn meg som hadde litt problemer med å lage grillen emblemfri ser jeg.. hehe.. :P WIP - Trykk på bildet for stor verson :) Nye felger, ny farge.. ugh.. det var i utgangspungtet et håpløst forsøk på å lage en form for camelon-lakk.. men sånn kan det gikk.. :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by MacSi Fler enn meg som hadde litt problemer med å lage grillen emblemfri ser jeg.. hehe.. :P hehe:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 jaja..får vell komme med en liten modd jeg også..prøvd no helt nytt nå...synes det ble ganske bra jeg... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Ble litt lite golf igjen på den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Blugh Ble litt lite golf igjen på den :D Ja, Har til og med fjerna takluka... sviker :D Ikke missforstå meg.. det blei bra :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 ÅÅÅ sykt. Nå har ikke jeg lyst til og legge ut min. Den der var veldig bra MSpeed. Keep up the good work sier jeg. Her er i alle fall mitt bidrag: Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 De som er posta til nå.. er de ferdig eller der det midlertidige "work-shots"? :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 mulig jeg kommer med oppdateringer. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by MacSi De som er posta til nå.. er de ferdig eller der det midlertidige "work-shots"? :) noen er kanskje ferdige mens andre ikke..du kan legge ut wip bilder av bilen, men husk å endre den posten du har bilen på..skal bare være en post med bilde av bilen på;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Hva er WIP forkortelse for egentlig? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by MacSi Hva er WIP forkortelse for egentlig? Work In Progress Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 er ferdig jeg, no updates;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Da var det lagt link til mitt WIP bilde i min første post i denne tråden :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Jeg er ferdig jeg å ja! :) Er det flere som skall entre eller!? Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg