MacSi Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by CaPs_On Jeg er ferdig jeg å ja! :) Er det flere som skall entre eller!? Ja meg.. :) bla litt opp.. hehe :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 håper da flere skal være med... har oppdatert golfen..så nå ligner den mere på en golf;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by MSpeed håper da flere skal være med... har oppdatert golfen..så nå ligner den mere på en golf;) Har jo bare vært oppe en dag da.. så.. :) kommer sikkert fler Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Jeg prøver meg jeg og for moro skyld, kommer iløpet av noen dager! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Hiver meg på jeg også. Har ikke planer om å gjøre noe stort ut av denne. Lager den sånn jeg synes en Golf skal se ut / er fet. Det som er gjort foreløpig er: - Senking - Mørkere hovedlykter (untatt linsene) - Emblemfri grill - "Shaved doors" - Større luftinntak i fangeren - En svak antydning til netting i luftinntakene Skal vel bytte felger og muligens gjøre andre ting også. Og husk; Less is more Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bapfire Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Må si gratulerer MSpeed :D den ble rå hehe. Her er min MOD. Egentlig bare senking og "BIG WHEELS", prøvde på no chrome speil + litt småtteri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 hehe..takk takk bapfire:D :D lykke til med å få den der tuv godkjent:D :D krom speilene er litt rare, frontleppa er kanskje litt stor og bakdekket står litt feil..men ellers en veldig bra modd... BTW: er det 26" felger som er på den eller:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Tenkte jeg måtte hive meg med jeg også.. er fortsatt en WIP... tenker jeg kanskje må skifte felger... +++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Nå har også jeg oppdatert min. prøvde meg på og lage cab for første gang i livet mitt i photoshop. det tok sin tid. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Litt lenge siden jeg har prøvd meg nå, så jeg må plage dere igjen :) Her kommer min Golf Project "The Symbol" :p Har gjort endel, dere ser det sikkert så jeg ser ingen grunn til å ramse opp :) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgjerde Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 har du laget fronten selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 tror nok det er Volkswagen Concept C frontfangern Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by MSpeed tror nok det er Volkswagen Concept C frontfangern Det er nok en kvalifisert gjetning :) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 VææÆ!! Porsche turbo felger på en golf?! feil feil feil! :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by C_West Nå har også jeg oppdatert min. prøvde meg på og lage cab for første gang i livet mitt i photoshop. det tok sin tid. hehe syntes den så litt ut som en vaskebalje nå . no offence :D hadde ikke klart det bedre selv! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg