HansenRS Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Jeg har ett bidrag å komme med, lurte på om noen kune poste det for meg?? hadde vært hyggelig i så fall siden dette er første gang... Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by MacSi VææÆ!! Porsche turbo felger på en golf?! feil feil feil! :D hehe, de blir nok byttet ut antagelig, men den fikk sånn litt Cayenne look med den fronten, så jeg måtte prøve hvordan den ble med GT2 felger :D Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by HansenRS Jeg har ett bidrag å komme med, lurte på om noen kune poste det for meg?? hadde vært hyggelig i så fall siden dette er første gang... kan sikkert hjelpe deg å legge opp bildene.. kontakt gjerne på pm :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 ja her er mitt bidrag, bilen er senket, skiftet felger, stickers, eksos, luftintak, rally bur, større frontfanger, ++:) Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 thumpsup drit rå Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 dette er mitt lille bidrag Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 sånn.. der var min oppdatert med litt lys, nye felger og chroma speil!:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 her er i hvert fall mitt bidrag. veit ikke om jeg er ferdig med den enda, så det kan godt være at det kommer no nytt på den. synes den ble ganske stilig med angel eys. var engentlig veldig enkelt å lage Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skullkid Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Her er min....... litt misfornøyd. Når jeg ser på de andre som er posta, så ser jeg at jeg ikke har skjangs:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 veldig rotete den der, skullkid Men jeg må minne deg på at bildene skal være Min 1024X768 i størelse... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 skullkid: det ser ut som den er laga av leire.. hehe.. men hvorfor har du brukt smudge-tool på alle de mest finurlige plasser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skullkid Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Den ser ikke så jævlig ut hvis man gjør bildet mindre:op Ja litt rotete, Skal skifte bakrunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by sInnzYk dette er mitt lille bidrag om jeg ikke tar helt feil så er det ikke "lov" å kopiere ting fra sine andre bidrag? *HOST* @ cat-killer`n, var noe lik min ja...?:rolleyes: Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 hvordan får dere det til?? dette er jo jævli bra modder folkenz.. utenom skullkid sin.. min mening så var ikke den så pen... men så hadde sikkert ikke min sett noe bedre ut heller da!! Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Hatten av for dere som kan dette her. Det er først når man prøver selv man ser hvor vanskelig dette er. Her er forresten bare originale VW Deler (concept ettelleranna) Auda, ser ut som at jeg har brukt samme sideskjørt som AERO... Hvis dette er brudd på reglene er det bare å droppe meg fra konkurransen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg