Aero Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by Nismo Auda, ser ut som at jeg har brukt samme sideskjørt som AERO... Hvis dette er brudd på reglene er det bare å droppe meg fra konkurransen;) [/b] spiller ingen rolle for meg ihvertfall :) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by Nismo Auda, ser ut som at jeg har brukt samme sideskjørt som AERO... Hvis dette er brudd på reglene er det bare å droppe meg fra konkurransen;) Går nok bra det der..er det side skjørtet fra VW Concept C? og når Aero ikke har no imot så går det bra... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skullkid Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by HansenRS om jeg ikke tar helt feil så er det ikke "lov" å kopiere ting fra sine andre bidrag? *HOST* @ cat-killer`n, var noe lik min ja...?:rolleyes: takk takk.bilen skulle egentli aldri være i konkuransen Jeg laga den for jeg ville prøve og lager et helt nytt bilmerke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ststorm Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 faen, har tatt samme fanger og sideskjørt som deg. det var no dritt. jaja. shit happens. Siter ___________________________ Peugeot 306 xr 1,6 Gule koni, 40 mm senka, piperX kofilter, fjernet kat., ca. 100 hk www.peugeotklubb.no www.naits-designs.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 her er min versjon av golfen!! Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Skullkid.. hvaslags bil har du tatt felgene dine fra? ;) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ststorm Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 de er fra en subaru wrx sti Siter ___________________________ Peugeot 306 xr 1,6 Gule koni, 40 mm senka, piperX kofilter, fjernet kat., ca. 100 hk www.peugeotklubb.no www.naits-designs.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by ststorm de er fra en subaru wrx sti Det er iaffal de samme som jeg har :) Bortsett fra at jeg har endra farge på kalipperen da Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Har oppdatert min litt her nå- Bl.a. badlook og lys... er litt usikker på lysene men. Min tidligere post med bildet av bilen! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Tenke jeg kunne prøve jeg også. Har ikke vært med i konkurranser før, men en gang må jo være den første. Det jeg har fikset på bilen er: *Senking *Panser forlenging *Sideskjørt *Fjernet lister (vanskelig forran!!) *Fjernet dørhåndtak *Sotte på noen bra felger *Større grill/luftinntak forran *Sportsgitter i grill forran *Sotet sidevinduer Kom ikke på med å gjøre, men om jeg gjør mer skal jeg oppdatere før fristen :) Større bilde Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 hmm har du lånt felga mine? ikke det at det bryr med så mye da.. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by HansenRS om jeg ikke tar helt feil så er det ikke "lov" å kopiere ting fra sine andre bidrag? *HOST* @ cat-killer`n, var noe lik min ja...?:rolleyes: ja den var d..menne har faktisk ikke tatt den fra deg.. så må nok skuffe deg der.. sry.. visste ikke engang at du hadde catkiller på din modd.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by C_West ÅÅÅ sykt. Nå har ikke jeg lyst til og legge ut min. Den der var veldig bra MSpeed. Keep up the good work sier jeg. Her er i alle fall mitt bidrag: haha..... fy faen. dette er voldtekt av bil!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by Tape-R haha..... fy faen. dette er voldtekt av bil!!! Hehe, må si meg eni i den jah! :P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Hehehehehe:D :D :D Sorry, men dette var mitt første forsøk i mitt liv og lage cab. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg