E-Tuning Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Her er mitt bidrag..ikke 100% ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Små oppdateringer på min.. Edit.. bilen har forresten allerede en anne farge enn den nye updaten :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by MSpeed jaja..får vell komme med en liten modd jeg også..prøvd no helt nytt nå...synes det ble ganske bra jeg... Hvor er sidespeila fra?? Den ble FET med store bokstaver :) Digga den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 sidespeila og felga er fra en mazda.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 stemmer det ja Sinnzyk..er fra mazda MPS concept Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 :) hadde tilfeldigvis den bilen på pc`en.. så det var lett å kjenne igjen :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 hey folkes her er min versjon ..jeg vant en konkurranse i REDLINE med denne ..bladet kommer ut i denne uken håper den ikke har for mange feil ses :D PS sorry for det lille bildet skal poste større snart ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 fy faen zein:D Når har ikke vi no kjangs:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by ZeIn hey folkes her er min versjon ..jeg vant en konkurranse i REDLINE med denne ..bladet kommer ut i denne uken håper den ikke har for mange feil ses :D PS sorry for det lille bildet skal poste større snart ;) den der var bare ondskapsfull ovenfor de andre!! slemme slemme zein :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Det burde nesten være forbudt for zein og delta. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Åhhh glac, du måtte ødlegge sjansen min får å vinne ,grrr. nei da, Flått den golfen der du! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 huff.. stakar MSpeed.. han har jobba lenge.. og for meg så han ut som favoritt.. også kommer glacius og ødelegger alt.. huff:p:):d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by ZeIn hey folkes her er min versjon ..jeg vant en konkurranse i REDLINE med denne ..bladet kommer ut i denne uken håper den ikke har for mange feil ses :D PS sorry for det lille bildet skal poste større snart ;) Faen nå har jeg kryssa fingra her å greier slik at jeg kansje hadde sjangs for første post i konkeranse, men neeeeida! ps. fet modd....litt for fet:rolleyes: :D Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Får vel prøve meg jeg oxo da.. Her er mitt bidrag =) Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg