Gå til innhold

Decalkits.com

Ranger emnet

dudeskyline

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt side dekor til bilen min fra http://www.decalkits.com/cgi-bin/sidestripes.cgi?page=2&decals=stripes. Det har gått nesten to måneder nå. Hjelper hverken å ringe eller sende mail. Kjenner noen av dere til dette firmaet? Nå er jeg noen tusen lapper fattigere.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dudeskyline

Jeg har kjøpt side dekor til bilen min fra http://www.decalkits.com/cgi-bin/sidestripes.cgi?page=2&decals=stripes. Det har gått nesten to måneder nå. Hjelper hverken å ringe eller sende mail. Kjenner noen av dere til dette firmaet? Nå er jeg noen tusen lapper fattigere.

Hvis du har betalt med VISA er det bare å dra i banken å få pengene tilbake. Et selskap har ikke lov til å trekke penger fra kortet ditt uten å gi deg varen, og man får som regel pengene tilbake når en bank er involvert. Hvis ikke mister dem nok retten til å bruke VISA som betalings måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett tips, gå til din lokale skilt og dekor forhandler der du kan stå i produksjonslokalene og være med å velge størrelser, farger og utseende på din decal. ikke bestill over nettet der sida heter decal kits, cool decals, f&f decals osv osv...bare rølp og faenskap!

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

det firmaet jeg jobber for ;) hehe

jeg syns Kursiv har gjordt endel pent arbeid, og den mest kreative jeg har sett må nok være han som dekorerte Skylinen til Asim (husker ikke navn og firma)

Synes jeg husker at jeg leste på asim sin side om skylinen at det var phatgraphix som dekorerte den....men kan jo hende jeg husker feil...

Feit var dekoren ihvertfall:D

`09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :)

`91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres)

`08 Ford Kuga 4x4 (solgt)

`07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt)

`91 Volvo 240 stv (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...