Phantom Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Siden jeg hele tiden kommer på en ny fiks plan med bilen min så må noe ofres. I dette tilfellet stereoen.... Pioneer Deh-p77mp(http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=522) Nypris; 4600,- Audison Lrx 1.400 mono-forsterker Nypris; 4990,- Audison Lrx 2.500 2-kanals forsterker Nypris; 4990,- Cadence Wild Beast 12" i kasse Nypris; 3990,- + portet kasse Focal Polykevlar (6,5") frontsett Nypris; 5000,- Macrom 1f kondensator med display Nypris; 1600,- En haug med signalkabler osv. og dersom det er ønskelig kan kjøper få med ferdigtrekte plater samt dørsider trekt i stoff til en mk2 golf. Nypris er omkring 25-30000,- Selges til en fornuftig pris. Kom med bud. Dette er en komplett bilstereo som spiller veeldig bra. Ser helst at kjøper kommer og henter slik at han/hun kan få hørt på det først. Selges primært samlet, men kan selges hver for seg forutsatt at alt blir solgt. Kan evt ta bur til mk2 og sparco/momo-stoler i delbetaling ;) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Du har fått pm Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Ingen ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Pioneer Deh-p77mp. strøken utn feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Oki, sånn som det ligger ann nå foreligger følgende bud: Begge forsterkerne og frontsettet: 7000,- Cd-spilleren: 3000,- Så da gjennstår subben i kassa og kondensatoren. Når disse gjenstandene og har bud akseptert kontakter jeg de som har kommet med bud og avtaler betalingsmåte Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Gir deg 600 for Kondensatoren....send pm om int.! Har foresten samme monoblokk som deg....den fungerer helt rått......bare litt extra reklame :D Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Oppdaterer litt her: Forsterkerene samt frontsettet har jeg bud på 7000,- for Spilleren har jeg bud på 3000,- kondensatoren går ikke for under 750,- subben er åpen for bud Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Okei, ser ut som alt blir solgt komponentsvis. En på forumet som skal ha forstererene og frontsettet, venter vare på svar om ønsket betaling/forsendelsemåte En kompis som skal ha Cd-spilleren Mulig en som er intressert i subben, vanskelig å sende den siden den er TUNG... Men enda åpen for bud Kondensatoren går for 750 til førstemann Har i tillegg til dette et omp stab-stag til mk2 golf. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Begge forsterkerne, frontsettet og spilleren er solgt.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg