Grimmee Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Skulle ha to nye dekk på bilen 205 50 15 Var på nettet å sjekka og de kom bra ut. 1600 ferdig på bilen. var prisen der Gull. Etter en time var han ferdig med det ene dekket. lei av å vente gikk jeg inn for å betale Der skulle de ha over 2000,- og da hadde jeg fått 100,- i avslag på monteringen? i følge de De skulle ha 600,- for montering og av balansering av 2 dekk? Og dette tok 1,5 t hmmmm.?? Har hørt med to andre som har vært der også like misfornøyde de også. Konklusjon: :pisser: stabekk bilsenter:ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr,Mister Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Har handlet bil på stabekk bilsenter og aldri mer,en mer useriøs bilselger enn tor skal man lete lenge etter. Ble lovet diverse reperasjoner på bilen men det ble jo ikke gjort,fylte på spylervæske kunne de! Han tor ba meg rett og slett dra til helvete over tlf da jeg klagde og ville ha et nytt rele til lysene som ikke virket hele tiden..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoten Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Jeg kjenner igjen allt du beskriver. Jeg bråket med ham masse; han er fremdeles skyldig meg masse penger som jeg skal kreve av ham. Jeg skal saksøke ham; det vill koste meg en del men av prinsipp skal ikke slike personer få komme unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg