AJ82 Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Vet folk er litt lei av å diskutere denne filmen, skal ikke plage dere mer med det.. Men hvor kan jeg få lastet den ned.. Har ikke klart å finne den noe sted, ihvertfall ikke en som virker... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Jeg lot KaZaA tygge og knaske på den en ukes tid. Det er en del filmer der som heter Getaway in Stockholm 3 uten at de er det, men den ekte er på ca 751 MB. :) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 jeg har hentet en som heter, "Getaway.In.Stockholm.3.DVDRip.SVCD-X-Streem". Jeg får ikke sett på den, noen som vet hva slags codec's som skal til? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Den er særdeles lett og finne på Zatzy-forumets egen DIrect Connect hub. Hub-adressen er: biltokar.d2g.com Direct Connect er verdens størst fildelingsprogram og du kan laste det ned og lese om det herfra: www.neo-modus.com Enklere og bedre får det ikke blitt. :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Originally posted by Calib'R jeg har hentet en som heter, "Getaway.In.Stockholm.3.DVDRip.SVCD-X-Streem". Jeg får ikke sett på den, noen som vet hva slags codec's som skal til? Ligos audio og video dekoder bruker min hvertfall.. Den fulgte med et dvd-brenneprogram.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 det ligger en link her på forumet for nedlastning da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Originally posted by Calib'R jeg har hentet en som heter, "Getaway.In.Stockholm.3.DVDRip.SVCD-X-Streem". Jeg får ikke sett på den, noen som vet hva slags codec's som skal til? Bruk en PC DVD-spiller til det (altså software og ikke hardware). Da burde det funke fint (er vel *.mpeg?). Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Tror muligens en codec pakke som heter "X-vid codec" funker på SVCD/X-stream filmer, mener det var den jeg installerte sist. Søk på nettet så finner du den sikkert. :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Originally posted by Calib'R noen som vet hva slags codec's som skal til? Du trenger SVCD MPEG-2 codec, søk på google så finner du. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Originally posted by Calib'R jeg har hentet en som heter, "Getaway.In.Stockholm.3.DVDRip.SVCD-X-Streem". Jeg får ikke sett på den, noen som vet hva slags codec's som skal til? En jeg har lastet ned heter det samme.. Består av RAR filer. men får ikke pakket dem opp... Får error etter ca 70MB.. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Beste løsningen er at du laster ned alt du måtte komme over av codekpakker samt PowerDVD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg