Gå til innhold

Endring motor og avgifter?!

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

Originally posted by nitewlkr

210hk med kun chip og luftfilter er bullshit

da må de gjøre mer enn bare å skru opp trykket til 1.08bar (som er omtrent der grensen går for K03)

Rart at deres chip skal gi opptil 20hk mer enn de fleste andre chipleverandører

Vet ikke hvor mye en skal stole på testen i Bilsport for ett par år siden, men en std 1.8T med BSR chip ble såvidt jeg husker målt til ca. 210 hk, mens de fleste andre chiper i samme test ble målt til rundt 190. Så om det er helt på villspor med å si det, I don't know:)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Ideal

Ja ikke sant, altså BSR i sverige mener at man skal kunne dra ut 210hk av denne motoren med kun chip og luftfilter, som da vil koste ca 6500-7000 norske kroner.

Men.. det er jo ikke nok.. skal man først bruke 40.000 til, så vil man ha større effektøkning enn 40 hester.....

¨

Jabbasport i England kommer snart med kit til 1,8T i Audi A4. Kittet til Golf GTI koster litt over 5000 pund. De er nå oppe i 424 hk etter hva jeg har hørt på sin demobil. Bilen må dog sendes til England for mapping, men da blir den skikkelig mappet også. Ikke noe generisk chip som alle andre bruker. De kommer antagelig til å tilby kit i 320, 340 oh 360 hk.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna horeforum!! Hadde nettop skrevet ca 1 side .... klikker submit - får beskjed om å logge meg inn og ALT blir BORTE !!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ideal;

2.7Bi konvertering for under 50.000.- ? Hva du enn er på, send meg litt :D

Du har en 1996 modell, pga begrensniger i orginal elektronikken kan du ikke lade mer enn 1 bar. Ett 225Hk kit koster deg 33.000.- + montering ( ca. 5.000.- ). Ny turbo, Chip, bensintrykksregulator, termostat sensor, eksos fra turbo og bakover ymse pakninger og skruer. Skal du ha mer enn dette i din `96 modell må du skifte ECU og lednigsnett ( ECU = 11.000.- ).

Sender deg en PM med mob nummeret mitt - orker ikke skrive ALT IGJEN !!! Ahhhrg :mad:

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Ah, dem har ikke et til golf 2 gti 16v da? bare til vag 1.8t motoren?

Tror de driver å utvikler kit til 16v også, men er ikke sikker. De bruker samme IHI ceramic ball bearing turbo som på 1,8T kittet

Originally posted by Gringo

Skal du ha mer enn dette i din `96 modell må du skifte ECU og lednigsnett ( ECU = 11.000.- ).

Er det ikke bare å skifte mapsensor da?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

lager de til 1.4`en min også eller?:D :D :D

Nei, men TSR har et 125 hk kit, som sikker kan "pusses" på. Kommer med TÜV også hvis ikke jeg husker feil.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider