joppa Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 papirer fra omc ja, hehe.. må nok på opel å godkjenne det ja ;) papirer på at kadett c kan bli godkjennt for 150hk med 2.2i bremser kan oxo fåes på opel v/ anders sariberget. kanskje han har en 2.4 lettere tilgjenglig enn en c20xe. og en oppskremmt 2.4 går godt den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Putt oppi en volvo b23 motor og kos deg, kjørte c kadett med b23 i bilcorss, helfett :P men egentlig skal jo opel ha opel motor, etter min ubetydelig mening :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by KadettC16v Til høsten skal jeg sette i 2.0e i min svarte Kadett, da med 1200 understell, dvs 1.2 aksling men må bare sveise om krengestaget foran da det er i veien for 2.0 motoren. Må få sveiset om mellomaksling men det er mangen som gjør. Så muligheten for å sette 2.0 i kadetten er bra.. håper 1.2 akslingen holder, har esab sperre da... man sveiser ikke i et krengetstag.. da kan du like greit bare kjøre uten, for det gjør samma nytten... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg