Gå til innhold

FILM: Mini-vintertreff i SKI 12.11.02

Ranger emnet

Loppa

Anbefalte innlegg

Juppsann.... fikk filmet litt fra kveldens moro :)

Hvis noen savner noe så har jeg det ikke ;) men fikk komponert noe moro iaf. Plassen var nok litt liten for skikkelig sladding og en smule for glatt for å få feste i det hele tatt, men litt moro ble det allikevel.

RS2: neste gang du skal ødelegge Greenrally's bil - si fra på forhånd så jeg har kameraet på da ;)

Filmen finnes her:

Ski 12.11.2002 63 mb (sorry til modemere.... men dere er utdatert;) )

Ros mottaes med takk :D lol

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare forsvare meg med å si at hele tiden det var varselblink på, kjørte ikke jeg.. Rs2 kjørte da..

Jeg kjørte bare såvidt på starten av filmen.. Og var sjåfør for loppa på slutten. :)

Men synd loppa ikke ble med til kodak. Var der det virkelig tok av.. hehe..

Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.)

X Volvo 360 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

Kunne ikke unngå å tenke "isdans" og "balett" når jeg så den filmen... fiiine rolige snurringer dere får ;) Må jo snurre så man kjenner sentrifugalkreftene vel? ;) Menmen.. artig film.. bra dere har det artig nede i sør ;)

Joda, men plassen var altså så speilblank at vi hadde problemer med gå til fots enkelte steder der. Hadde vært bedre med litt mer feste :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk bare 130k jeg, men det er min egen feil....

kom plutselig på at jeg savna min gamle trimma 240 i går :/

sladdevagn

oh well..

noen av dere 4krafsare gutter må la meg få en sittepåtur da.. så jeg kan oppleve quattro-makt

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...