Konrad Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Hei alle sammen Da er vi så smått klare for vårt siste treff og vi vill derfor invitere en siste gang i 2004 til bane kjøring på Rudskogen. Alt blir som på de tidligere treffene våre og info ligger på http://www.bilmekaniker.no Med Racing hilsen Konrad Team bilmekaniker.no Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Får prøve å ta turen igjen da. Må bare fikse bilen litt etter forrige gang :). Men jeg har jo god tid. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 jeg er klar,nå skal det spinnes:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 I så fall blir det vel filming på meg.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Gleder meg, men synes dere skulle hatt flere treff. er jo veldig bra treff. har vært på alle treffene deres i år utenom det siste. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konrad Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Hyggelig og høre, vi forsøker. Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 kommer nok en gang jeg! Credit for MEGET bra treff! Ingen ting å klage på!! Stå på! :) mvh Henrik H Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Får se om jeg ikke tar meg en tur og spinner litt jeg også... jeg har ikke tatt noen toppakninger på 3 uker nå ! :eek: Dere skal ha for knall treff ! Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by Hersker Hans Får prøve å ta turen igjen da. Må bare fikse bilen litt etter forrige gang :). Men jeg har jo god tid. Hva skjedde med bilen sist gang da ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by Ottesen Hva skjedde med bilen sist gang da ? All gummien på mellomakselen tok kvelden. Og gummi det har BMW myyye av. Store og jalla gummiforinger over alt på bilen, med ekstremt dårlig kvalitet (svakt) gummien fra girkasse til mellomaksel ser ut som rastafletter og gummien midt på akselen knakk så det slår i gulvet hvis man akselerer. Andre biler har jo også gummiforinger men de som sitter under på bimmern min virker litt ekstra dårlige syns jeg. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 kommer jeg også .. forrige gang kødda jo bilen men er fikset og med nye hjul :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 med forbehold om tekniske problemer så stiller jeg... dvs, funker bilen, kommer jeg Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Hersker Hans All gummien på mellomakselen tok kvelden. Og gummi det har BMW myyye av. Store og jalla gummiforinger over alt på bilen, med ekstremt dårlig kvalitet (svakt) gummien fra girkasse til mellomaksel ser ut som rastafletter og gummien midt på akselen knakk så det slår i gulvet hvis man akselerer. Andre biler har jo også gummiforinger men de som sitter under på bimmern min virker litt ekstra dårlige syns jeg. Det var du som kjørte med lekk tanklokk mens gnistrene stod fra bakhjula? ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by cREATURe Det var du som kjørte med lekk tanklokk mens gnistrene stod fra bakhjula? ;) nei.... ok faen så var det meg da! :). Fikset lokket nå da. pakninga må ha detti av sist jeg fylte før jeg kom på rudskogen. Synd det ikke tok fyr da. ville jo vært litt show. Rudskogen er jo langt fra Hollywood, så det skal nok litt mere til desverre :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 noen som har tenkt seg ned ? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg