Gå til innhold

Rudskogen 20 August

Ranger emnet

Konrad

Anbefalte innlegg

Originally posted by NissanPrimera

Synes det var veldig dårlig med flagging på de som hadde raskere biler bak seg.... Lå 4-5 runder bak en grå manta som gikk helt likt som min på slettene men skulle bare sladde/drifte i svingene så da blei jeg liksom bare liggende og kjøre rolig bak han i svingene!!

Dårlig gjort av han også og ikke slippe meg forbi heller... Blei litt irritert!!

Ellers så var det glatt på banen. Fikk meg noen nye erfaringer etter langsletta og i slakter`n:eek:

Gøy og se på audi`ene som raste bortover:)

Fikk meg også en tur i en brun volvo 245turbo som hadde litt peiling på og ligge breit:) MORRO!!

Desverre gikk kameraet mitt tomt for batteri etter 2 bilder:(

Jeg har en del materiale av bilen din. Jeg kan lage en liten filsnutt til deg om ønskelig?

Maken til pen primera skal man lete lenge etter! :)

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det var veldig dårlig med flagging på de som hadde raskere biler bak seg.... Lå 4-5 runder bak en grå manta som gikk helt likt som min på slettene men skulle bare sladde/drifte i svingene så da blei jeg liksom bare liggende og kjøre rolig bak han i svingene!!

Dårlig gjort av han også og ikke slippe meg forbi heller... Blei litt irritert!!

Flere som hadde det problemet ja, spesielt irriterende er det med folk som kjører ifra deg på sletta, men ikke har noen hastighet i svingene :/ Så man blir desperat av å ligge bak og ender opp med å bremse seg forbi folk i enden av langsletta noe som jeg ikke syntes var like gøy alltid når man har en på utsiden av seg i svingen pga at han ikke klarer og slippe meg fram.

Var også mange som tok hensyn til folk som kom bak og slapp de forbi så "tumbs upp" til de :)

Men mye phet kjøring av mange volvoer, Opel og audi samt andre som føler seg truffet :)

Blei 20 mil på banen så det er sikkert mange som klarer å tenke seg til vilken bil jeg kjørte ;)

Mvh David Vingerhagen

Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var veldig dårlig med flagging på de som hadde raskere biler bak seg....

Det er bare ved depoet at det er blå flagg! de andre postene har bare Gul og grønn flagg! Vi hadde heller ikke samband til å begynne med, derfor fikk vi ikke løst opp "klynga"

Mvh Ecko ~ flaggpost før slakter'n

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider