Gå til innhold

Været

Ranger emnet


PorscheFreak

Anbefalte innlegg

Originally posted by golf

Fordelen er at de ikke fryser i en fast stilling, men de er egentlig laget med tanke på Tyske motorveihastigheter da de er lavere og ikke har en mase "hull" som lager plystrelyder når du kjører fort.

 

Hvilket merke er dette? Er det høy plystrelyd, eller?

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PorscheFreak

 

Vindusviskere er ikke lett å gi faen i da man har det travelt, og snøen legger seg på vinduet som bare f***. Hva gjør man da man ikke har sikt liksom? ;) Men jeg kom meg da fram i live..

 

 

Som sagt, rett varmen et annet sted enn på ruta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PorscheFreak

Gøy så lenge ingen kommer til skade ja,

var på teori kurs igår, og da fikk vi se en

video av en kollisjon i 50KM/t. Det så ik-

ke noe spesielt pent ut for å si det slik,

og ikke f**n om jeg skal ha en person

på fanget da jeg sitter på i bil. Iallefall

ikke uten sele. Var vel helst uten sele

disse kollisjonene var da men, det så t-

emmelig stygt ut alikevel :o

 

Jeg og noen kompiser kræsja i en buss i ca 50km/t. Det var ikke pent, nei... Full bil og 1 som brukte seler... Teit..:rolleyes:

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PorscheFreak

Hehe, hva gjorde du der?

 

Holder til i Narvik for tida ja.

Ble liggende bak et militært vogntog opp fra Bjerkvika og tenkte jeg skulle fyke forbi det på den første langstrekka i 80-sonen.

Siden bilen ikke eier krefter på lave turtall girte jeg ned i tredje og ga full gass i svingen før. Da begynte den faktisk å spinne (lå i 60-70).

Den var faktisk lett å holde på veien selv om jeg kjørte mer eller mindre sidelengs gjennom svingen.

Kom meg forbi vogntoget mot slutten av strekninga, men da hadde det fått opp rimelig god fart, så jeg endte opp med å kjøre sånn passe sidelengs gjennom neste sving også.

Glisa godt etter at sjokket hadde gitt seg.

 

Gratangsfjellet er et drittfjell på vinteren. Traff på vinterføre der like etter jeg hadde vært hjemme og skaffa meg bilen. Klarte meg helberga over, selv med sommerdekk.

Om sommeren er det ikke så galt, deilig å dra på oppigjennom bakkene :)

- '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen.

- '68 Ford Mustang HT, hobbyen.

x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet)

- '76 Lada 1500S (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår