LupoB0Y Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by golf Fordelen er at de ikke fryser i en fast stilling, men de er egentlig laget med tanke på Tyske motorveihastigheter da de er lavere og ikke har en mase "hull" som lager plystrelyder når du kjører fort. Hvilket merke er dette? Er det høy plystrelyd, eller? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Det er Boch (er det slik det skrives?) Stikk innom en VW forhandler og se på viskerne på 2002 Passat. Eller du kan stikke innom en Mercedes forhandler og se :) Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by PorscheFreak Vindusviskere er ikke lett å gi faen i da man har det travelt, og snøen legger seg på vinduet som bare f***. Hva gjør man da man ikke har sikt liksom? ;) Men jeg kom meg da fram i live.. Som sagt, rett varmen et annet sted enn på ruta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Been there done that, corvette. Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by PorscheFreak Gøy så lenge ingen kommer til skade ja, var på teori kurs igår, og da fikk vi se en video av en kollisjon i 50KM/t. Det så ik- ke noe spesielt pent ut for å si det slik, og ikke f**n om jeg skal ha en person på fanget da jeg sitter på i bil. Iallefall ikke uten sele. Var vel helst uten sele disse kollisjonene var da men, det så t- emmelig stygt ut alikevel :o Jeg og noen kompiser kræsja i en buss i ca 50km/t. Det var ikke pent, nei... Full bil og 1 som brukte seler... Teit..:rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by Torky Opplevde det samme på tur opp Gratangsfjellet for et par uker siden......morsomt :D Holder du til i Narvik? Gratangsfjellet, drittfjell :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by PorscheFreak Hehe, hva gjorde du der? Holder til i Narvik for tida ja. Ble liggende bak et militært vogntog opp fra Bjerkvika og tenkte jeg skulle fyke forbi det på den første langstrekka i 80-sonen. Siden bilen ikke eier krefter på lave turtall girte jeg ned i tredje og ga full gass i svingen før. Da begynte den faktisk å spinne (lå i 60-70). Den var faktisk lett å holde på veien selv om jeg kjørte mer eller mindre sidelengs gjennom svingen. Kom meg forbi vogntoget mot slutten av strekninga, men da hadde det fått opp rimelig god fart, så jeg endte opp med å kjøre sånn passe sidelengs gjennom neste sving også. Glisa godt etter at sjokket hadde gitt seg. Gratangsfjellet er et drittfjell på vinteren. Traff på vinterføre der like etter jeg hadde vært hjemme og skaffa meg bilen. Klarte meg helberga over, selv med sommerdekk. Om sommeren er det ikke så galt, deilig å dra på oppigjennom bakkene :) Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg