Phantom Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Fancy at jeg ikke trenger å regge meg for å lese...snodig... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Phantom Fancy at jeg ikke trenger å regge meg for å lese...snodig... Må du ikke reg. på be-4-you for å lese? Det måtte jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Hehehehe, er nok et troll på gang der ja :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Uff. Ikke verd å regge seg for å lese tråden. Bare sutring, og krangling. Og en kar som mener han har 100mill og kjører 940. Very interesting... Who gives. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Øyvind.H Uff. Ikke verd å regge seg for å lese tråden. Bare sutring, og krangling. Og en kar som mener han har 100mill og kjører 940. Very interesting... Who gives. ...a flying fcuk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 a lying kukk :D Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Phantom Fancy at jeg ikke trenger å regge meg for å lese...snodig... Hehe, med nærmere ettersyn ser jeg at en kompis tydeligvis har glemt å logge seg ut på min pc :P Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Prøvd og registrere meg før, går jo ikke, trykker agree hundre ganger....kommer det ny side? nei!!:mad: Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg