***shaddiw*** Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Here is my latest Brush project, im pretty imressed of myself indeed! :P enyway here it is! :) Sutra Concept: Btw. everything u see is brushed from scratch, its my most advanced brushing ive done, and by best 2!(couldnt have done it without my teacher Neo) Cheers Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjefstad Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Tøft! Og avansert som du skriver, men ser ut som du har bomma litt med fargen. Skjørte ser også litt rotete ut. Ser ikkje ekte ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Jeg vet det me fargen, det kommer en ny verson snart med forbedra farger og wide arches og showcar accessories og mye mere! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 jeg ser ikke noe bilde...merksnodig.. har noen tatt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Hmm, snoodig, jeg ser det jeg! Kommer en update senere i uka da! Du kan vel vente til da! :P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Jeg misunner de som klarer og airbrushe sidekjørt og frontspoilere og sant. driver og lærer meg det nå. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Hehe, det er ikke såå vanskelig! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Her er en ny update, som fortsatt ikke er ferdig, men bare så dere kan se hva som fåregår! :) Sutra Update: Si hva dere synes da i alle fall! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Weeeee.. Jeg kan se:D sinnsykt bra brusha, men det ser ikke akkurat ekte ut..og hva er det som er ved ruta til føreren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Takker, det er reklame blad for bilen:P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ststorm Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 blir heftig om du airbrusher resten av bilen også. Siter ___________________________ Peugeot 306 xr 1,6 Gule koni, 40 mm senka, piperX kofilter, fjernet kat., ca. 100 hk www.peugeotklubb.no www.naits-designs.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg