Gå til innhold

Skal jeg selge ?

Ranger emnet

Gou

Anbefalte innlegg

Teriminator : Det du sier er veldig sant.. Er fulstendig klar over at G60 sin "kvalitet" er så som så :)

Det du sier angående 1.8T er ok det også , men da jeg sansyneligvis må i militæret om et halvt år så vil jeg heller ha en bil til 30-50k som skal "stå hjemme" det året jeg er i militæret...

Da vil jeg ikke bruke 200 000 på en 1.8T så måtte la den stå et år , viss du skjønner ? :)

Har fått et akseptabelt bud på bilen også nå , så er nok stor fare for at den blir solgt i nærmaste framtid... Naf test den 17 august så etter det så ryker den nok.. (aldri si aldri men.. den er jo litt kjekt å ha også :D..)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg utsatte tjenesten til sensommeren 2006 pga. lærlinge kontrakt. fikk brev om at det var innvilget osv og i tillegg stod det noe slik at pga. om organisering i militæret så kunne de ikke fastslå noen ny innkallings tid :) takker faen meg for det fordi de ville sende meg til GSV (Garnisonen i sør varanger). er ikke bygd får slike tempraturer jeg :p

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

jeg utsatte tjenesten til sensommeren 2006 pga. lærlinge kontrakt. fikk brev om at det var innvilget osv og i tillegg stod det noe slik at pga. om organisering i militæret så kunne de ikke fastslå noen ny innkallings tid :) takker faen meg for det fordi de ville sende meg til GSV (Garnisonen i sør varanger). er ikke bygd får slike tempraturer jeg :p

Hahaha, det var ditt de ville sende meg å!!:D

Grensevakt!!

Glem det!! Nekta blankt, truet med prikk på rullebladet osv

Ga meg ikke, fikk utsettelse i 6mnd, ikke hørt fra de siden!

Finnmark står ikke øverst på listen over steder jeg må besøke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mono : Pm...

Jonte : Det du sier er ganske smart , men poenget er at det iallefall er 6 måneder til militæret pga jeg er lærling fram til 19feb 2005 !

Blir liksom litt lenge uten bil... Har faktisk vurdert å finne meg en VW Classic av et eller annt slag.... Får se.. Kan jo hende at jeg slepper militæret også ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider