Gå til innhold

forstillingkontroll

Ranger emnet

golf-espen

Anbefalte innlegg

har fått på senkesett,40mm, så var jeg på snapdrive og tok forstillingskontroll..ca 1mnd siden eller noe..men så ser jeg nå at mønsteret er slitt skeivt!! ska få tatt bilder av det..

sååå når de tar forstillingskontrollen må de ta hensyn til at den er senket? andre verdier når de stiller dem inn enn når de skulle stillt stillingen på orginale dempere å fjærer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut det der, men tror jeg går for 60mm, siden jeg har 7x14"

Noen som har erfaring med de senkesettene som de selger hos autospar? Det står bare "hi-tech" senkesett, med dempere til 3599.- Tror det kan være AP sportsfahrverke, er dette noe å satse på, eller er det noen som har noen bedre sett i samme prisklasse? (60mm m/dempere)

BMW M3GT #133

YAMAHA R6

VW PASSAT stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt klager på Snap Drive før,men skal ikke si at de ikke gjør jobben sin.....

Men dette burde de fikse på sin kappe spør du meg......

Min er også 40mm senka og han som mont på Møller tok forstillingskont også(alt dette på kveldstid self)

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bilen min på forstillingskontroll hos NAF.... så klarte de ikke å stille camberen på den ene siden (dette gikk ikke ann sa de :rolleyes: )

Jeg visste såklart at det gjekk fint... Hadde papirer fra kontroll en gang før så spurte jeg hvordan det andre firmaet hadde klart å stille det viss det ikke gjekk ann...

Så tok de bilen inn igjen å "plutseligt" gikk det ann........

(de klarte å stille den 2grader... ganske mye det... iallefall når det liksom ikke skulle gå ann)

:cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider