golf-espen Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 har fått på senkesett,40mm, så var jeg på snapdrive og tok forstillingskontroll..ca 1mnd siden eller noe..men så ser jeg nå at mønsteret er slitt skeivt!! ska få tatt bilder av det.. sååå når de tar forstillingskontrollen må de ta hensyn til at den er senket? andre verdier når de stiller dem inn enn når de skulle stillt stillingen på orginale dempere å fjærer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Hadde vært fint om du kunne lagt ut et bilde av bilen etter senking også. Jeg sitter og vurderer frem og tilbake om jeg skal ha 40mm eller 60mm. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 ja, før og etter bilde..15" me 195/50 dekk.. FØR ETTER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 hvilket dekk er slitt og på hvilken side av dekket? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 framdekka, på innersiden der det er merkert skulle det vært likt mønster..så den sliter på innersiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 litt vanskelig å se forskjellen fra bildet... har du målt dybden på begge sider? ta den tilbake til snap drive og sjekk på nytt.. Jeg tok min forstilling hos Vibemyr bilverksted. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 ja sjekka nettopp. er dypere på yttersiden enn innersiden..får vel gå ut å hørre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Så bra ut det der, men tror jeg går for 60mm, siden jeg har 7x14" Noen som har erfaring med de senkesettene som de selger hos autospar? Det står bare "hi-tech" senkesett, med dempere til 3599.- Tror det kan være AP sportsfahrverke, er dette noe å satse på, eller er det noen som har noen bedre sett i samme prisklasse? (60mm m/dempere) Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Jeg har hørt klager på Snap Drive før,men skal ikke si at de ikke gjør jobben sin..... Men dette burde de fikse på sin kappe spør du meg...... Min er også 40mm senka og han som mont på Møller tok forstillingskont også(alt dette på kveldstid self) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Jeg hadde bilen min på forstillingskontroll hos NAF.... så klarte de ikke å stille camberen på den ene siden (dette gikk ikke ann sa de :rolleyes: ) Jeg visste såklart at det gjekk fint... Hadde papirer fra kontroll en gang før så spurte jeg hvordan det andre firmaet hadde klart å stille det viss det ikke gjekk ann... Så tok de bilen inn igjen å "plutseligt" gikk det ann........ (de klarte å stille den 2grader... ganske mye det... iallefall når det liksom ikke skulle gå ann) :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 uff uff uff....disse merkeverkstedene som alle klager over :rolleyes: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 var nettopp ute på snapdrive nå..de skal ta den inn på torsdag å sjekke..skal heldigvis ikje betala for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Sko bare mangla. hvor mye betalte du for dette første gang? PS du bør kjøre 2-4 uker etter at du har satt på senkesett, slik at fjærene får synke skikkeligt sammen før du tar forstillingskontroll. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 betalte 1500 for det, vel eg kjørte ikje så lenge me det, ca 1uke..gjerna det e problemet då..men men nå måle de å ser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 1500? jeg betalte 700 på vibemyr bilverksted! og for å snakke om snap drive så bør du lese artikkelen i avisen. Det er den gode gamle toyotaen min hos ny eier http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/article.jhtml?articleID=206864 Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg