Gå til innhold

forstillingkontroll

Ranger emnet

golf-espen

Anbefalte innlegg

1500 kr for forstillings kontroll ?

det er dyrt det.... betalte 750,- jeg... (ikke på kveldstid.. var hos naf)

så en gang før betalte jeg 950,- hos et lokalt verksted....

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for ein dritt plass..leverte bile 0700 idag, så skulle de ta den i løpet av dagen, skulle hente den nå 1500 når eg slutta på jobb..så har de pokker ikje begynt på an ein gang! angry

kom me den at de har hatt problemer me ein bil idag så de fekk ikej begynt på an ennå, sko komma tebage halv 5-5..

Snapdrive anbefales ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da sa de at de hadde stillt dem, men etter mitt øyemål så ser det ut som felgene heller inn over fremdeles!!

leste på vw-audi forumet at en spør om hvilken instillinger man skal gå ut fra i forbindelse med forstillingskontroll, Sportsunderstell.

er det sånne innstillinger? kan være snapdrive er så blåste at de har stillt etter vanlige? sa til dem at den var senket 40mm, ska ta bilde..

PHTO0001.JPGPHTO0007.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de er slitt på innsiden er det enten toe-in/toe-out eller chamber som er feil. Toe skal være den samme som orginal på de aller fleste biler, dvs omtrent rett frem. Hvis du på mønsteret ser at "klossene" i mønsteret på dekket er kileformet er det chamber som er feil.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket med vw fjetland, de sa at når du skal ta forstillingen når den er senket skal du følge sportsunderstell verdier, disse ligger på pcn som måler verdiene.. disse verdiene hadde ikkje snapdrive så de har stillt dem som om det skulle være orginale fjærer på.

irriterende, hold dere unna snapdrive folkens.

de meinte eg sko skaffa disse verdiene så de kan stilla de inn,de får vel pokker skaffe dem selv, et "topp" verksted skal ha sånt..men de e vel ikje så topp doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider