tosk Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by parelius Får du ikke bestilt lavere stempler da? Svekker en del av styrken ved og frese bort metall.... du skjønner at forbrennings rommet på 16V toppen fra 740GLT er ganske lite fra før av så ved å frese ut 1.5-2mm på toppen av stemplene(er lavkomp) slik som bildet, har du også større forbrenings rom å d betyr mere fyllings mengde som igjen fører til mer POWER;) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Og selfølgelig et svakere pungt på stempelene!!! Dvs tåler mindre! Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by parelius Og selfølgelig et svakere pungt på stempelene!!! Dvs tåler mindre! mulig d, men de tålte fint 578hk i B230(2.5l) til Ronnie så d skal nokk gå greit d:) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.