Gå til innhold

Ombygning Galant GLI til GTI-16v !

v|ncenT^

Anbefalte innlegg

Originally posted by v|ncenT^

Liten oppdatering

beautyandbeast.jpg

Ser du har dobbel eksos på begge. Skal ikke selge bakre potta til meg a? Lurer på om jeg må ta en par turer for å plukke opp noe deler rundt om neste helg.. Se å få henta dørene fra jafo, og så jeg må jeg få tak i bakplate under fangeren bak, og en dobbel eksos hadde sett bedre ut enn det jeg har nå.. (brunt sugerør)

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei espen...

Hmm, det kan hende jeg skal selge den bakpotta som sitter på den bilen til venstre, er faktisk orginal RalliArt potte, men da kutter jeg bare røret litt foran potta så da må du sveise.. dette p.g.a at jeg har planer om å sette på en sak med 4" endestuss!

Mye byr du da ? heh

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja hva er slikt verdt da?

Går det ikke ann å bare ta av potta uten å skjære den løs? Eksosklemmer eller noe slikt? Har ikke sett på hvordan det ser ut under der så jeg veit ikke..

200kr? som sagt så har jeg ikke peiling på verdi. Navnet Ralliart sier meg heller ikke så mye ;)

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva det er verdt selv heller..

RalliArt er et trimmingsfirma som trimmer mitsubishi, som regel er det da Lancere i EVO serien. Men alikvel, de laget eksosanlegg til Galant GTI-16v også, men tror det bare var til 4x4 modellene og slikt.

Er ikke sikker på om jeg vil kvitte meg med den heller, betalte 800kr for den hos høggern, med noen eksosrør også da selvfølgelig. Skal tenke på det i løpet av uka.

BTW Folks : Det ble ikke noe prøvekjøring i dag, uff, og ikke noe polering dette p.g.a dårlig vær og slikt.... =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potta på svenskebilen er nok ikke til salgs, den tilhører et "erstattnings" eksos anlegg av typen Walker, som er under 2år gammelt. Så det skal jeg ha på den ombygde bilen, sånn mens jeg får laget et gromanlegg i tilegg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

jatta jatta, lenge siden jeg har fått oppdatert denne threaden her..

Er nå så si ferdig, venter bare på Frontfanger og sideskjørt fra en Dynamic 4 så anser jeg bilen som ferdig..

Fikk de nye 17" tommerne mine i dag, med 215/40/17 ! Ble grisefett... Fikk tatt noen dårlige bilder i mørket bare.. ser faktisk mye finere ut i virkeligheten !

DSC00745 copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tenkte jeg skulle sette inn nok et bilde, et siste bilde før vintersfelga ble montert ! PS: Ser litt mongo ut, eller lav bak kan man si.. Dette p.g.a 4felger baki bilen !

Vinterbilde.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider