Marius Skrevet April 4, 2002 Rapporter Share Skrevet April 4, 2002 Hei! Jeg skal ha en prosjektoppgave på skolen i forbindlese med CCNA og CNAP studie mitt. Lurte på om noen av dere kan være behjelplig med informasjon ol til dette prosjektet. Her er noe av det prosjektet skal inneholde: Deres løsningsforslag skal inneholde:Valg av utstyr: hvilken router, switcher, osv....Ytelse på nettverket og koblingsbokserPlassering av servere og hvilke type servereTegning av nettverk med Config maker eller Cisco Network DesignerKabling og kabeltyperAddressering Tcp/IpSikkerhetAccess Lister¨Site LAN Wiring PLan og Physical TopologySite LAN logical Topology (inkl District and site addressing scheme)Wiring Closet DieagrammerLAN user Requirements DocumentLan electronics spreadsheetLAN media SpreadsheetIGRP ImpletmentationLAN Fordeler og ulemper Her er en oversikt over hvordan nettverket skal være. Setter meget stor pris på all hjelp og informasjon som kan være nyttig: :D :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2002 mere oversikts bilder. Skolen vår gruppe skal ha heter, Sunset allbmp.zip Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2002 forøvrig skal alt presanteres i web grensesnitt.... helst flash eller annet flashy looking ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
951 Skrevet April 4, 2002 Rapporter Share Skrevet April 4, 2002 Ja, med et slikt projekt selger vi konsulent-timer for planlegging og design i 50-100.000 kroner..... Dersom du staar fast et sted, kan du jo gi meg beskjed, saa skal jeg titte paa det, men en "rask lösning" verken kan eller "vil" jeg gi deg........;) Hjelpe deg paa veien til en god lösning gjör jeg gjerne. Lykke til i mellomtiden.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2002 Originally posted by 951 Ja, med et slikt projekt selger vi konsulent-timer for planlegging og design i 50-100.000 kroner..... Dersom du staar fast et sted, kan du jo gi meg beskjed, saa skal jeg titte paa det, men en "rask lösning" verken kan eller "vil" jeg gi deg........;) Hjelpe deg paa veien til en god lösning gjör jeg gjerne. Lykke til i mellomtiden.... nei nei tenker ikke på noe komplett løsning! Bare om det skulle være noen vi trenger så hadde det vært fint å ha noen guruer å spørre! Takker så meget for at du er villig il å hjelpe til på veien. Mvh Marius ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 4, 2002 Rapporter Share Skrevet April 4, 2002 Nabo'n jobber i Cisco, men vet ikke hva han driver med. Kan kanskje få han til å titte på de punktene dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2002 Originally posted by boXer Nabo'n jobber i Cisco, men vet ikke hva han driver med. Kan kanskje få han til å titte på de punktene dine. du kan heller høre om det er noen jobb ledig noen steder ;) :D ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet April 5, 2002 Rapporter Share Skrevet April 5, 2002 jeg jobber for det meste med software utvikling og prosjektstyring.. (java, jsp, servlets, j2ee osv..) Var med å lage en applikasjon som gir sjefene oversikt over status på de ulike løsninger og produkter som Cisco utvikler.. men de tok etterhvert over supporten selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg