Prodius Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Har akkurat kjøpt meg en e36 318i, og lurte på hvor mye det skal blåse når du har på 4 på vifta? Tror nemlig at spjeldene mine har hengt seg eller noe fordi det blåser ikke akkurat bra når jeg har den på maks.. Er det wire på spjeldene eller blir det styrt vha. vakuum? Ingen som har opplevd maken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarmen Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 hvis du har klimaanlegg\ac så har du mest sannsynlig et pollenfilter som er tett.. da må du demontere hanskerommet og bakom det på venstresiden inn mot torpedovegg står filteret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Pollenfilterne kommer du mye enklere til via motorrommet da.. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarmen Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Det er faktisk umulig å komme til pollenfiltrene på en e36 via motor rommet.. er kun compacten det går på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by Tarmen Det er faktisk umulig å komme til pollenfiltrene på en e36 via motor rommet.. er kun compacten det går på.. Kommer vell ann på det, jeg har nettopp skiftet pollenfilter på min 94 modell, og det gjorde jeg fra motor rommet, men så har jo jeg ikke AC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarmen Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 riktig.. det er et fåtall av de bilene sånn som din som er utstyrt med pollenfilter når man ikke har ac og da ligger det framme i motorrommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodius Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Det er ikke klima anlegg på den, bare vanlig god og varm luft utenfra :( Er det noen som har hatt noe problem med dette selv? Hvordan kommer man til spjeldene og luftekanalene på enklest mulig måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg