Gå til innhold

mista alt i brann!

Ranger emnet

Håkon A

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

damn...... Psychofreud jo...

jævli kjipern med slikt da. men høres da jævli rart ut at han verken har venner eller familie som kan hjelpe eller at staten hjelper han?!:. har han ikke forsikring på leiligheten?

en kompis bodde gratis i 7 uker på plaza da leiligheten hans ble oversvømt av brannvesnet da det brant i leiligheten over han..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre nevner her... hvor er familien? venner? uvenner? ja..... tilog med uvenner hjelper deg i slike situasjoner....

Kanskje det er dette man har igjen for når det gjelder "norske" familie holdninger?

Hvis huset til broren min eller noen andre i familien eller venner hadde brent ned hadde jeg UTEN Å TVILE ett sekund tilbydt min leilighet....

Men sinnsykt kjip situasjon.... Og til dere som sier "hadde han ikke forsikring? så teit" Det er veldig lett å være etterpåklok.

Lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt enig i den der. kjenner det godt hos norske venna mine.

"Mamma, kan jeg få 100kr av deg?"

-FÅ!? er du fra vettet eller? du kan låne!

-Når får jeg dem tilbake da?!

rart er det

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Kanskje det er dette man har igjen for når det gjelder "norske" familie holdninger?

hva i alle dager har dette å gjøre med "norske" familie holdninger? tror nok de aller aller fleste i samfunnet vårt hadde fått hjelp fra venner og slektninger hvis man hadde noen. hva historien til denne stakkaren er vet ikke jeg, men tviler sterkt på at det er "norske" familieholdninger som du kaller det som har skylden.

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

hva i alle dager har dette å gjøre med "norske" familie holdninger? tror nok de aller aller fleste i samfunnet vårt hadde fått hjelp fra venner og slektninger hvis man hadde noen. hva historien til denne stakkaren er vet ikke jeg, men tviler sterkt på at det er "norske" familieholdninger som du kaller det som har skylden.

ikke føl deg truffet... men det ligger noe i dette. Av mye folk som jeg kjenner så fryser nordmenn hverandre ut når det er noe.

Ikke uten grunn at 95% av norsk ungdom er uttafor huset etter at dem har fylt 16år +

foreldra vil rett og slett ikke ha dem boende hjemme gratis!

Og dette vet jeg fordi jeg kjenner minst 8 stk som flytta ut da dem var 16-18 stk.

EDIT:

Jeg vet selv at hvis jeg hadde slengt dritt hjemme til foreldra mine så hadde jeg fått så grisejuling at du aner ikke.. men når jeg hører kompisa mine be foreldra sine holde kjeft og kaller morra si for hore osv?...... da. begynner jeg å lure litt

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

Enig der... Må jo være noe spesielt med han hvis han ikke har noen familie, venner eller bekjente som kan bidra. Kan da umulig stå så ille til med han. Selvsagt utrolig kjipt at han ikke hadde forsikringer osv i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

.. men når jeg hører kompisa mine be foreldra sine holde kjeft og kaller morra si for hore osv?...... da. begynner jeg å lure litt

Det hørtes ut som noen "spennende" kompiser du hadde.

Er vel ganske få som slenger dritt til mora si, og nordmenn bruker sjelden beskrivelsen "hore", det er hyppigere i bruk blant våre nye landsmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår