Gå til innhold

mista alt i brann!

Ranger emnet

Håkon A

Anbefalte innlegg

Dette er ikke koselig, uannsett situasjonen hans og selvom Norge skal være det beste landet å bo i uannsett om du er rik eller fattig så er det de som systemet ikke for hjulpet.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

dette er tragisk han får ikk emidlertidig hjelp. mens en jævla fattigboms som kommer til norge fra et krigs herjet land får leilighet bil og penger hver jævla måned.... tragisk.... møkka land

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

dette er tragisk han får ikk emidlertidig hjelp. mens en jævla fattigboms som kommer til norge fra et krigs herjet land får leilighet bil og penger hver jævla måned.... tragisk.... møkka land

100% enig der..de får døtta ALT opp i ræva, og litt till..potet norge

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan føles det når noen rakker ned på et helt folkeslag??

Get it.

Ref til denne tråden...

dette er bare ett eksempel

Du gir ikke penger til en som heter Malik taj Tashkul

når du ringer vedkommende og han svarer med å rope "TALI-BAN!" så bør det vøre en oppvekker på at det er noen ugler i msoen... :P

Var nok litt kjapp der ja, men viste ikke navnet før jeg spora opp det og mer andre steder

get it?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Det hørtes ut som noen "spennende" kompiser du hadde.

Er vel ganske få som slenger dritt til mora si, og nordmenn bruker sjelden beskrivelsen "hore", det er hyppigere i bruk blant våre nye landsmenn.

Kan si at så godt som halvparten av alle mine norske venner, både fra Oslo's øst- og vestkant, har kalt morra si for ei f*tte/hore og faren sin for en jævel.

Men dette kan være helt tilfeldig, skjærer ikke alle over med en kam :)

PS. Sorry off topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

ikke føl deg truffet... men det ligger noe i dette. Av mye folk som jeg kjenner så fryser nordmenn hverandre ut når det er noe.

Ikke uten grunn at 95% av norsk ungdom er uttafor huset etter at dem har fylt 16år +

foreldra vil rett og slett ikke ha dem boende hjemme gratis!

Og dette vet jeg fordi jeg kjenner minst 8 stk som flytta ut da dem var 16-18 stk.

EDIT:

Jeg vet selv at hvis jeg hadde slengt dritt hjemme til foreldra mine så hadde jeg fått så grisejuling at du aner ikke.. men når jeg hører kompisa mine be foreldra sine holde kjeft og kaller morra si for hore osv?...... da. begynner jeg å lure litt

Ja greit, mange av oss kaller hverandre mye dritt! til foreldre og venner!!! men hva faen har det å si.... mange av våre nye landsmenn skyter familie og venner for at de har løyet eller no..hmmm...sier litt mer om dem det!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Som de andre nevner her... hvor er familien? venner? uvenner? ja..... tilog med uvenner hjelper deg i slike situasjoner....

Kanskje det er dette man har igjen for når det gjelder "norske" familie holdninger?

Hvis huset til broren min eller noen andre i familien eller venner hadde brent ned hadde jeg UTEN Å TVILE ett sekund tilbydt min leilighet....

Men sinnsykt kjip situasjon.... Og til dere som sier "hadde han ikke forsikring? så teit" Det er veldig lett å være etterpåklok.

Lykke til....

Hei.

Vil bare si at "Norske familieholdninger" er ett vidt begrep. Jeg tror ikke det har med hvor du kommer fra, hvordan du hadde løst en slik situasjon i familien. Hadde gjort det samme som deg, Asim. Men er enig i at det er ikke alle som hadde gjort det.

Men å ymte frem at det har noe å si hvor du geografisk kommer fra, er feil, mener jeg.

Altfor mange mennesker forstår ikke at familie og spes. foreldre har ALT ! å si. Uten foreldra dine hadde du ikke vært til, og uansett hvor mye du driter deg ut ovenfor andre, kan du alltid komme hjem til foreldra dine, og de kjenner og aksepterer deg for den du er (*-forutsatt at du ikke kaller mora di ei hore og faren din er jævel).

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

Psykeste avsporing av tråd jeg noen gang har sett, ledet av en moderator?

Hehe..hadde denne tråden av sporet av den andre veien her ville den vel vært stengt for leeeeeeeeenge siden!:rolleyes:

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår