The Mazta' Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Vannvittig lekkert interiør i den bilen forresten :D Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Lekkert! Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Jeg får håpe for Mazda-friksens del at karosseriplatene er tjukkere enn dasspapir for en gangs skyld, at det ikke høres ut som en tom pappeske treffer bakken i det døren lukkes, og at det ferdige produktet ikke blir moderert helt ihjel. For slik bilen fremstår av bilder, virker den ganske trivelig. Et av få ankepunkter må vel sies å være merkets logo. Hva skal det egentlig forestille? En tulling som hopper bortover og flakser som ei kråke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by Otto von Bismarck Jeg får håpe for Mazda-friksens del at karosseriplatene er tjukkere enn dasspapir for en gangs skyld, at det ikke høres ut som en tom pappeske treffer bakken i det døren lukkes, og at det ferdige produktet ikke blir moderert helt ihjel. For slik bilen fremstår av bilder, virker den ganske trivelig. Et av få ankepunkter må vel sies å være merkets logo. Hva skal det egentlig forestille? En tulling som hopper bortover og flakser som ei kråke? Logoen...Eh... en innfelt M? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet November 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Jeg satt inni rx8 på frankfurt utstillingen 2001 og turtelleren gikk faktisk til 12k! Men de kan jo ha forandra i ettertid. Kul som faen uansett:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by Pug106_S16 Logoen...Eh... en innfelt M? :D Åh, sånn på den måten, ja. :) Jeg som trodde logoen skulle forestille at det rabler for eieren. Så feil går det altså an å ta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Legg merke til dørfestet som sitter nede i midten på dørkanten! Enda en rotor :D Og rotor i nakkestøtte :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg