Gå til innhold

200sx OGN inviterer til kjørekurs på våler 23 august!

Ranger emnet


henningl

Anbefalte innlegg

Prøver og få med en kamerat av meg som nettopp har kjøpt seg 200sx, han trenger og få testet tingene :)

 

*krysse fingerne*

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om kjerra er klar for det. men hvem kan jeg ringe og høre med om det er greit at jeg kommer.. hvis alt er ok på bilen så tror jeg at jeg tar turen, men vet ikke før i morgen formiddag(mandag). har litt lyst å teste vålerbanen igjen. altfor lenge siden sist...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fremdeles noen plasser igjen. Men det er flere som deg, som kaaaanskje kommer. Dermed sliter vi litt med å si sikkert at det er plass. Men, det årnær se vet.

 

Du kan ringe meg på 41528485. Men før kl1300 er jeg på jobb og kan være litt vanskelig å få tak i. Legg evt igjen en beskjed hvis jeg ikke tar tlfn.

 

Vi er lite sugne på å gå i minus denne gangen, derfor skal vi strekke både NT og oss selv langt for å få det til... ;)

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig gøy :)

 

Vet om en veldig rask mx5 som var der... ;)

 

Ellers så var de fleste raskere enn meg, men det er jo som vanlig gøy uansett. Eneste jeg har noe å utsette på er en fransk bil som ikke var helt villig til å slippe fram andre...

 

Men takk for et kjempebra arrangemang.

Mvh David Vingerhagen

Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, takker alle for oppmøte!

 

Det ble en knall dag med mye kjøring, sol og ingen ulykker.

 

17 stk totalt gjør at det ikke akkurat er kø i pitten...

 

Noen bilder fra kjøringa; http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?p=69160#69160

 

Har flere hvis jeg kan sende på mail til noen som kan legge dem ut.

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår