impreza_wrx Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Les mer her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by impreza_wrx Les mer her Supre greier!!! Endelig noe som skjer i Bergensområdet igjen :D Eg er med.... Flere her som skal???? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Det blir nok dårlig oppmøte når man tenker på at det er lagt til en lørdag og i kombinasjon med været som er meldt til lørdagskveld så frister ikke tanken på å kjøre rundt i bil for mange. Da frister nok heller en kald bjørnunge Fant ikke vi ut sist gang at lørdag var en dårlig dag for slike happenings? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Det var godt oppmøte forrige gang vi hadde kolonne kjøring. Og da snødde det så vi nesten ikke så 5 meter foran oss engang. :P Tror dette blir bra jeg. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 dårlig timing, krasjer jo med lost weekend:( Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smiley Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 har hørt noe rykte om at det kommer taxi med V8, ferrari, osv.. men skal jo ikkje si noe sikkert Siter Smiley Mazda RX-7 Turbo II Mazda B2600 http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by rfPolo dårlig timing, krasjer jo med lost weekend:( Ja, faen. Stemmer det. Da kan hvertfall ikke jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by rfPolo dårlig timing, krasjer jo med lost weekend:( Eg er enig... Arrangementet er i utgangspunktet meget positivt, men dårlig timing... Løkke te... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by rfPolo dårlig timing, krasjer jo med lost weekend:( eksterm dårlig timing. kva med fredag?;) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Når er hengt opp plakater rundt om kring at det skal være på lørdag så å bytte dag skjer nok isje... Lost weekend? DYRT!!!!!!!!! Ta heller med bilen på kolonne kjøring sier jeg... Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by KadettC16v Når er hengt opp plakater rundt om kring at det skal være på lørdag så å bytte dag skjer nok isje... Lost weekend? DYRT!!!!!!!!! Ta heller med bilen på kolonne kjøring sier jeg... blir sikkert kolonne kjøring på meg og. ser været ikkje blir så bra. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klovny Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Høres bra ut!!!! stiller jeg! se om jeg kan få med meg noen! Siter Mitsubishi Galant 1,8 ut å ta stripa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by RaCk Det var godt oppmøte forrige gang vi hadde kolonne kjøring. Og da snødde det så vi nesten ikke så 5 meter foran oss engang. :P Tror dette blir bra jeg. Fått tillatelse til å stå på Torget? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catclaw Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 kommer jeg :op Siter Det står her at bremser bare er ekstrautstyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 ser ut til å kunne bli bra dette her i kveld! virker som om de fleste skal der. supert!! og de fleste som skal der, kjenner noen andre som skal der. så bare fortsett å spre ryktet...thumpsup thumpsup thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg