Gå til innhold

Årets 240!?!?

Ranger emnet

thjemaas

Anbefalte innlegg

Sjekk ut denne bilen? Kunne ikke blitt bedre! hehe=)

Men hvis det er noen der ute som kjenner til bilen,er den verdt bort imot 30 lapper? eller hbo 25 lapper som det står skrevet i anonnsen på autodb. Uansett: Skulle gjerne hatt denne bilen. =)509463-bilde1-100-0032_img.jpg509463-bilde6-100-0034_img.jpghttp://pics.autodb.no/509/509463-bilde4-100-0038_img.jpg

Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt*

Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*
Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*
VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*
(Volvo 242 b230a..80-mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

legg ut linken til anonnsen..

Åssen motor er det?

Modell?

Gått langt? rust? godkjent?

ekstrautstyr? stereo? s/v dekk? felger?

Vær litt kritisk når du skal kjøpe brukt. Og 30 laken virker dyrt for en 240, da må den enten være 90mod og nyere eller i veldig god stand gjerne eller en eldre turbobil i god stand..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=509463&username=

Her har du linken, det er jo gjort en god del med bilen. MEN siden bilen er fra Drammen frykter jeg at det er noe rust på bilen, og det er ikke noe jeg vil ha på kjøpet. Hvis det er moderate greier, så skal jeg alltids klare å fikse det...

Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt*

Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*
Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*
VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*
(Volvo 242 b230a..80-mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på denne bilen for litt over et år siden!

Da skulle han ha 28 000 for den orginalt, men fikk den ned i 25.. Men så ble den solgt til en annen!

så så jeg samme bilen til salgs for noen mnder tilbake, var vel i mars/april, da skulle den selges for 10 000... Da var det noen ting som var ødelagt på den, som f.eks hjullager forran!

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=389843 <-- dette er anonsen fra når den skulle selges i mars/april.. da var det sprukket leppe, speedometerwire som var ødelagt, og lager og den var ikke godkjent!

Jeg mener å huske at når jeg så på denne bilen, så var det en del hakk og riper og sprekker i lakk og styling på den, f.eks at han hadde slått bagasjelokket for hardt igjen og brekt av en bit på spoileren.. noe ala det samme med skjørta!

Og det var en del rust på den!

Jeg har han som eide bilen når jeg så på den første gang på msn og kan høre med han hvis det er noe noen lurer på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider