Gå til innhold

Årets 240!?!?

Ranger emnet

thjemaas

Anbefalte innlegg

Originally posted by Hayabuza

ÆSJ!!!! STYGGE STYGGE STYGGE STYGGE FLATPANSER DRITT!!!!!!!!!

skulle aaaaldri vært påtenkt...

Lenge leve snutebiler

Hayabuza er en hobby og det er å klage på alt som er andres og ikke hans! Uansett hva man sier eller gjør, så har han noe å klage på det! Så dere kan jo gjøre som meg... drite i han! ypperlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og jeg har en helt orginal 242 fra 1980!!

Og der er det ikke mye snakk om snutepanser nei.

OG JEG SYNTES DET ER DEN FINESTE FRONTEN!!!

MEN jeg går ikke rundt å prater drit om andre sine biler, alle har hver sin smak og er fornøyd med det. Kan det ikke da bare forbli slik??

Men er vell ikke til å unngå at noen, uansett forum eller tema, kommer til å legge inn svar der det er drittprat om andres biler og synspunkter?? Tviler meget sterkt på det..... dukenukem

Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt*

Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*
Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*
VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*
(Volvo 242 b230a..80-mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns snutepanser e finest.. men den med flatt her var faktisk så fin at den ikkje trenger snutepanser.. fins noen som e helt rå med flatnose.. halvsnute e nesten utilgivelig, då skal den være JÆVLI rå for at det går bra. har sett 1 som tok seg ut med sånn..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæh... er vist bare trøndere som vet hvordan fronten på 240'n skal se ut! (og et par andre utskudd da.. sikkert trøndere i forrige liv elsn)

Flatpanser passer hjemme på skroten... langt borte over under igjennom og bortom...

Flatpanser funker bare som akebrett...

Nastyboy: jeg elsker deg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hayabuza

blæh... er vist bare trøndere som vet hvordan fronten på 240'n skal se ut! (og et par andre utskudd da.. sikkert trøndere i forrige liv elsn)

Flatpanser passer hjemme på skroten... langt borte over under igjennom og bortom...

Flatpanser funker bare som akebrett...

Nastyboy: jeg elsker deg også...

Det må da gå an å glede seg over at andre har pene biler. om de synes flatpanser er penest, så kjører de med det... da kan du kjøre med 20 snutepanser oppå hverandre om du vil!!! Er ingen som sitter å klager over alt de andre har bygget vettu. eier ikke form for respekt for andre, som skal ha mye skryt for de de har klart å utrette!!!

Grow Up!!!

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider