mjepson Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 hadde tenkt å kjøpe FK Königsport Silverline, noen som har gode erfaringer med dem? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Hva er det???? Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 det er coilovers Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Mener de bruker Koni dempere, så de skal så vidt jeg vet være svært ok! Flere i VACN som har kjøpt disse og er svært fornøyd, så jeg hadde nok knallet til, hadde jeg hatt penger osv til det. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 jepp går for 341 euro på ebay nå, kjørt 5000 km.... tror det er godt kjøp Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Jeg kjører med FK highsport 2 på rallyen min de funker kjempe bra.. vill anbefale de på det sterkeste.. God service hos FK i tyskland også. For når jeg fikk settet i fra england manglet Tuv pappirene.. så sendte jeg en mail til tyskland. så sente de tuv pappirene i pdf fil til meg på E-mail Det kaller jeg service.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg