Gå til innhold

Plog?

Ranger emnet

HiiP

Anbefalte innlegg

Erre flere som er ute å kjører plogbil fortiden?

Etter å ha kjørt hjem fra jobb på delvis måka vei måtte jeg skoffe snø ut av fronte på bilen... *plagsomt*

Er det fler enn bare meg som har det slik?

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ute og tok noen mål nå jeg... Har 7 cm klaring fremme, og 12,5 cm klaring bak.. Blir morsomt i vinter! :rolleyes:

Heldigvis er Rieger leppa som jeg har fremme avtagbar. Da er det straks verre med hekkskjørtet bak, som forøvrig er festet med 1 1/2 tube sicaflex :)

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by suggen

Har kjørt av plata som skal hindre at det kommer snø inn i motorrommet... Frontspoiler'n tok jeg av før snøen kom, den hadde nok ikke overlevd lenge:D

Snøen pakker seg rundt pottene på min bil... damper og ryker litt...

og så er den såpass lav under motoren at den blir liggende oppå snøen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slengt inn en søknad for brøyteløyve i Vestfold... Når jeg f*** steike meg må brøyte litt på avkjøringer til E18, syns jeg det blir for gæli!

Som regel er det under det skraper hos meg. Må bare lukke øra og håpe at eksosrøret forsatt henger på. Heldigvis satte jeg ikke på splitter i høst... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mye snø på veien sliter jeg med å få varmen i gearkassa. automatgear er alltid ekstra tregt når det er kaldt og når bunnen på kassa støtt pakkes ned med kald snø tar det en hel evighet og får varmen i den :( Spesielt når man har den garantert laveste bilen som kjører ned Bygdø Allè hver morgen..... folk ler på bussholdeplassene når je kommer plogene nedover og alle de festlige lydene det lager under bilen :D

Det værste er vel allikevel de digre svarte bowlingballene trailere legger fra seg fra tid til annen. Noen av den er såpass harde at du kan knuse både fangere og andre vitale deler under bilen. Kjempekjekt å treffe slik i 100 km/t.... well

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider