HiiP Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Erre flere som er ute å kjører plogbil fortiden? Etter å ha kjørt hjem fra jobb på delvis måka vei måtte jeg skoffe snø ut av fronte på bilen... *plagsomt* Er det fler enn bare meg som har det slik? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Jeg syns det er så koselig når snøklumpene forsvinner under og river bilen ut av gir.. skjedde 2 ganger på vei hjem igår.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2 FAT 2 FLY Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Min mor på 63 år låner min RS blå A4 1.8 TQ med gewinder. Er ca. 80/60 senking og SGI front på den. Hun klager på det samme :op Det er greit å leve med så lenge snøen ikke er hard. Litt regn og så litt kulde så blir det ikke morro :( Siter 2 FAT 2 FLY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Skraper jo nedi alle steder. Bilen er så utrolig lav midt under.. :( Skulle heist bilen egentlig..men det gidder jeg ikke.. Kjøper heller større vinterfelger!! hehe.. Noen som vet om 17" felger til A4? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 fronten min fyller seg med snø, Da blir motoren for varm, så jeg må grave snø av ut av fronten hele tiden.... anger2 bilen er litt for lav for det føre som er nå,gruer meg til isklumpene begynner å ligge over alt! Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Var ute og tok noen mål nå jeg... Har 7 cm klaring fremme, og 12,5 cm klaring bak.. Blir morsomt i vinter! :rolleyes: Heldigvis er Rieger leppa som jeg har fremme avtagbar. Da er det straks verre med hekkskjørtet bak, som forøvrig er festet med 1 1/2 tube sicaflex :) Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 har allerede klart å ødelegge 90 fangeren på golfen ganske bra... selv om d bare er 60mm senkesett på den.. :C jeg drar den av hver gang jeg rygger.. hehe Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Har kjørt av plata som skal hindre at det kommer snø inn i motorrommet... Frontspoiler'n tok jeg av før snøen kom, den hadde nok ikke overlevd lenge:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Hvordan liker en motor å bli plutselig dynket i snø? kan vel ikke være noe godt? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFord Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Kansje en skulle tenke på å kreve penger for brøyting :D Det var bare en tanke....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by suggen Har kjørt av plata som skal hindre at det kommer snø inn i motorrommet... Frontspoiler'n tok jeg av før snøen kom, den hadde nok ikke overlevd lenge:D Snøen pakker seg rundt pottene på min bil... damper og ryker litt... og så er den såpass lav under motoren at den blir liggende oppå snøen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Har slengt inn en søknad for brøyteløyve i Vestfold... Når jeg f*** steike meg må brøyte litt på avkjøringer til E18, syns jeg det blir for gæli! Som regel er det under det skraper hos meg. Må bare lukke øra og håpe at eksosrøret forsatt henger på. Heldigvis satte jeg ikke på splitter i høst... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Med mye snø på veien sliter jeg med å få varmen i gearkassa. automatgear er alltid ekstra tregt når det er kaldt og når bunnen på kassa støtt pakkes ned med kald snø tar det en hel evighet og får varmen i den :( Spesielt når man har den garantert laveste bilen som kjører ned Bygdø Allè hver morgen..... folk ler på bussholdeplassene når je kommer plogene nedover og alle de festlige lydene det lager under bilen :D Det værste er vel allikevel de digre svarte bowlingballene trailere legger fra seg fra tid til annen. Noen av den er såpass harde at du kan knuse både fangere og andre vitale deler under bilen. Kjempekjekt å treffe slik i 100 km/t.... well Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Kanalene på MX-5'en tåler en del. :) Jeg kommer jo for det meste sidelengs så fronten slipper bra unna :) Det er gøy med 50/50 vektfordeling og drift bak :) Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Kjøp dere lada, den er da i allefall ikke for lav, men har mere problemer med å komme frem jeg.. :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg