dalan Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 også så godt som det varmer i den :D (lada'n altså ;)) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 du er så sinnsykt kjapp til å svare da det gjelder positive tilbakemeldinger på bilen min.. du er nok en ekte lada-fan :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 hehe, bor nok en liten lada-eskimo i meg ja ;) :D :D :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Jeg tror the ghetto pimp digger ladaen til flasher jeg gitt. Eller hva dalan? Jeg vet ikke hvordan porschen gjør det på vinteren jeg gitt. Og det er noe jeg har på følelsen at jeg ikke får teste på en liten stund også. Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Første bilen min var en 1500S -5speed. Så det bor en liten ladaelsker i meg også...hadde til og med foredrag om lada's historie på skolen! Er definitivt en fet bil med abarth motor i! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by dalan også så godt som det varmer i den :D (lada'n altså ;)) Ingen problemer med kulde i Ladaen min, heller problem med at det blir for varmt, siden spaken for å regulerer temp. ikke vil gå lenger enn 1/3 ned fra varmeste punkt :D Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 LupoBOY har visst senka bilen 90mm fortiden og bruker bilen som brøytebil for bærum kommune.. brøytebilen er visst genial til fortau og mindre plasser :D Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by Pacmania LupoBOY har visst senka bilen 90mm fortiden og bruker bilen som brøytebil for bærum kommune.. brøytebilen er visst genial til fortau og mindre plasser :D Hæhæhæ!!! *ler* Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by LupoB0Y Jeg syns det er så koselig når snøklumpene forsvinner under og river bilen ut av gir.. skjedde 2 ganger på vei hjem igår.. 'river' ? sykt da, skal nok noen skikkelig isklumper til for å få den vÆrsting girkassa de ut av sporet sitt :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Jeg er glad for at jeg ikke har senka bilem min enda.. Den er sinsykt lav... synes jeg da.. slår nedi overalt!!! Men det blir jo litt ekstra dritt når jeg i forrigårs (søndag) monterte spredere (tåkelys) på bilen min.. Jeg hadde planer om å ta av fangern og skjære hull og sparkle og lakke og alt sånnt dritt, men det ble for mye så jeg monterte dem under fangern, og med 11 cm bakkeklaring, og ca 20 cm snø, så måtte jeg gi tapt i går. (lang setning... puh) Jeg måtte nok ta dem av!! Glemte seff at det blir kult når jeg skal senke bilen 60/40 =)=) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Er sånn deilig lyd og høre frontfangeren og understellet kjøre nedi isklumper og alle steder hvor de ikke har brøyta ordentlig..... :mad: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 gutter da.. dere må gjøre som meg. vente med å ha lav bil til sommern,.. foreløpig er golfen min høy som et hus(asfaltbane oppsettet fra i sommer faktisk) har merklig nok ikke hatt no trøbbel med at den subber nedi Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Gadd bare ikke heise den... 2 stk forstillingskontroller + arbeid.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Min bil er alt alt alt for lav.. Får knyttneven under bunnpanna.. That is it.. Så, før jeg tar den ut så skal den heves 2 cm hvertfall.. Også få på vinterhjula.. Så er jeg klar til å leke meg litt i vinter :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by Jonte Min bil er alt alt alt for lav.. Får knyttneven under bunnpanna.. That is it.. Så, før jeg tar den ut så skal den heves 2 cm hvertfall.. Også få på vinterhjula.. Så er jeg klar til å leke meg litt i vinter :) På tide! ;) Fått lappen nå eller? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg